כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"מישהו לחוץ מאוד"

סמוטריץ' על הפרסום ב'בחדרי': "עיוותו את דבריי, זו כותרת שקרית"

חשיפת 'בחדרי' אמש מעוררת הדים נרחבים | בסרטון שנחשף נשמע חה"כ סמוטריץ' מעלה במפגש סגור התלבטות על אפשרות לישיבה בממשלה ללא הסיעות החרדיות | סמוטריץ' בתגובה תוקף: "נראה כי בסיעות החרדיות לחוצים מהתמודדותי"

סמוטריץ' על הפרסום ב'בחדרי': "עיוותו את דבריי, זו כותרת שקרית"
סמוטריץ' במליאה צילום: Oren Ben Hakoon/POOL

בתגובה לפרסום ב'בחדרי חרדים' בו נחשף סרטון של חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' במפגש זעם סגור מתלבט על האפשרות להקמת ממשלה ללא החרדים תוך שהוא מציג את המעלה ואת החיסרון, חבר הכנסת סמוטריץ' תוקף.

"מתלבט מה יותר גרוע", כתב אמש חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' בתגובה לפרסום ב'בחדרי חרדים', "העיוות המוחלט של דבריי והכותרת השקרית ההפוכה לחלוטין ממה שאמרתי, או הזלזול של 'בחדרי' בקוראיו החרדים והמחשבה שלו שהם לא מספיק חכמים ורציניים כדי להקשיב להקלטה עצמה ולהבין שאמרתי את ההיפך הגמור..."

סמוטריץ' פורש את משנתו: "ממשלה בלי החרדים, זה מצוין" • צפו

סמוטריץ' הוסיף וטען כי בכתבה נראה כי קיים לחץ בסיעות החרדיות כנגד התמודדותו והחשש מחרדים רבים ששוקלים לתמוך בו, "מה שבטוח זה שמישהו שם לחוץ מאוד וכנראה יש לו סיבה טובה...", הוא כתב בטוויטר.

כזכור, בסרטון שחשפנו נראה סמוטריץ' מתחבט באפשרות להקמת ממשלה ללא החרדים, שמצד אחד הוא הודה כי "אם נלך לממשלה בלי חרדים, אז לא רק שנמנה רבנים, ננקה גם שחיתויות".

מאידך, סמוטריץ' הודה כי אם מפלגתו תיכנס לממשלה ללא המפלגות החרדיות, יהיו לכך גם מחירים פוליטיים אחרים; "צריך רק לחשוב אם המחיר שווה את זה, שתהיה פגיעה ופרצה בסטטוס קוו בשבת, גיורים בכשרות וכו', צריך לחשוב אם שווה את זה", שב ואמר.

עוד הוסיף חבר הכנסת סמוטריץ' ואמר: "אם יכולנו להיות בממשלה שאנחנו מנהלים אותה ובלי החרדים, כך שבכיפופי הידיים האלה של תקנים במועצות הדתיות ורבנים זה בוודאי מצוין. אבל בסוף צריך לבחור אם הולכים לממשלה עם החרדים שהם גדולים ואנחנו קטנים ואז הם מנצחים אותנו, או שבאמת הולכים לקדנציה אחת בלעדיהם, אבל יש מחיר כבד מאוד שנפסיד המון דברים אחרים".

בצלאל סמוטריץ חרדים בחירות 2021

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד