ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
הקב"ה צועק עלינו

המגיד בסיפור מזעזע ממחלקת הקורונה: "שרו 'י-ה אכסוף' ונפטרו"

העלייה החדה בתמותה: 'בחדרי' עם סיפור מצמרר שסיפר המגיד הרב ברוך רוזנבלום | שלושה חולי קורונה חרדים בני פחות מ-50 סעדו יחד בליל שבת במחלקת קורונה בתל השומר ושרו 'קה אכסוף נועם שבת'. במוצאי שבת רק אחד מהם נשאר בחיים רח"ל | צפו בדברים הנוקבים והמחרידים

המגיד בסיפור מזעזע ממחלקת הקורונה: "שרו 'י-ה אכסוף' ונפטרו"
הרב ברוך רוזנבלום בשיעורו צילום: צילום מסך

מגיד המישרים הנודע הגאון הרב ברוך רוזנבלום זעק בשיעורו השבועי על התפשטות המגפה והחרדים שנפטרו ל"ע בבית החולים בזה אחר זה.

בסיום שיעורו הקדיש המגיד דברי חיזוק למצב הנורא: "כולנו יודעים עד כמה המצב בעם ישראל נורא ואיום, אתם לא מנותקים יש עשרת אלפים חולים ביום זה לא משחק ילדים. בשבוע שעבר קראתי ש-500 אנשים מתו בחודש אחד רק מהמגפה הזאת וזה לא משנה כמה מתוכם חרדים הם יהודים".

"אבל אם אתם מסתכלים רואים שהם יהודים שומרי תורה ומצוות, הלוואי שכולם ישובו בתשובה, אבל אנחנו לא הרוב אנחנו 15 אחוז, אבל 40 אחוז שנפטרו הם שומרי תורה מצוות".

כאן סיפר הרב רוזנבלום סיפור מזעזע ששמע ממקור ראשון ממחלקת הקורונה "סיפר לי יהודי שהיה מאושפז במחלקת קורונה בתל השומר והשתחרר, הוא ישב בשבת האחרונה ליד השולחן עם עוד שני חולי קורונה ושרו בהתרגשות גדולה בליל שבת עם מחולל חמצן "קה אכסוף נועם שבת" עיניים עצומות כולם עם מסכות ומחולל חמצן הם מבקשים מהקב"ה נועם שבת ויהיו רחמיך מתגוללים על עם קודשך, הייתה ממש התרגשות גדולה".

אך "אמר לי אותו יהודי" זעק הרב, "אחד עזב אותנו בשבת בבוקר והשני עזב אותנו במנחה במוצאי שבת נשארתי לבד מתוך שלושה חברי חדר".  

המגיד זעק: "לא תגידו 98 ו – 108 שניהם פחות מחמישים שניהם לא מגיעים ל – 100. שניהם ישבו ושרו בשבת האחרונה 'קה אכסוף' ואנחנו ממשיכים רגיל אוכלים פיצה וציפ'ס כרגיל, רבותי הקב"ה צועק עלינו, מה אנחנו צריכים לעשות רבותי לא ייתכן דבר כזה, אנחנו לא יכולים לשבת ככה שקטים ושאננים אין דבר כזה".

"רבותי, הרבה דברים יש לומר, כולנו יודעים שבשעת צרה משה רבנו לקח על עצמו דברים לטהר את עצמנו משה רבנו הגיע למלחמת עמלק לקח אבן וישב עליה, וכי לא היה אפשר להביא לו כסא? מזרן? משה רבנו ראה עם ישראל בצער הוא יכול לשבת על מזרן אלא כי עם ישראל נמצא בצער והוא יכול לשבת על כסא רגיל".

"מאה מיליון אנשים חלו במחלה הנוראה הזו ו 2.1 מיליון מתו, ואנחנו הכל כרגיל ברוך ה' שרים שמחים, הקב"ה מדבר אלינו הוא רוצה משהו מאיתנו, אתה יכול להמשיך את אותה חביתה עם שני עיניים באמצע? שום דבר לא קורה?".

"משה רבנו לא מתיישב על כרית שעם ישראל נלחמים, העולם בצער, אני לא יודע מה עושים במצב כזה אני לא רב", סיים המגיד את דבריו.  

 

 

 

 

קורונה הרב ברוך רוזנבלום קה אכסוף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 40 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד