ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
השקעה נבונה

גלו כיצד אפשר להגדיל את הסכום שיש לכם ביד

אם גם אתם מחזיקים בסכום נזיל של מאות אלפי שקלים, אתם בוודאי יודעים מה אפשר לעשות בו ואיך אפשר להגדיל אותו. במידה ואתם רוצים שמישהו אחר יעבוד קשה עבורכם, כנסו וגלו כיצד אפשר להגדיל את הסכום שיש לכם ביד

גלו כיצד אפשר להגדיל את הסכום שיש לכם ביד
שטרות צילום: Nati Shohat/Flash90

לפחות מחצית מאלה שמחזיקים דירה בישראל הם מיליונרים לפחות על הנייר כך שניתן להעריך במידה רבה של ביטחון כי לו היה נערכת תחרות בין מדינות העולם מי תהיה זו שתחזיק בתואר שיאנית המיליונרים (בשקלים כמובן) ביחס לאוכלוסייה, סביר להניח שישראל הייתה קוטפת את אחד המקומות הראשונים אם לא הראשון.

ובכל זאת, אתם, אלה שמחזיקים בבנקים כמה מאות אלפי שקלים נזילים, בפיקדונות או במכשירים פיננסיים אחרים, יודעים את האמת. אתם לא מיליונרים על הנייר. הכסף שלכם, גם אם הוא פחות ממיליון, הוא כסף נזיל. לא כסף ששייך לבנק או משועבד למישהו אחר.

ואם יש לכם סכום כזה, נניח שלוש מאות אלף שקל בהישג יד, או נכון לומר בכמה לחיצות כפתור, מן הסתם אתם יודעים טוב מכל אדם אחר שכסף לא אמור לשכב בבנק כאבן שאין לה הופכין. כסף אמור להביא עוד כסף. אתם בוודאי מבינים קצת יותר טוב מאחרים מה ערכן של השקעות טובות, עד כמה מותר לסכן ולהסתכן עבור תשואות טובות, ומה ערכן היחסי של תשואות פאסיביות ואקטיביות.

לכאורה אין לנו מה לחדש עבורכם. אתם הרי יודעים מה זה כסף. אתם לא מדמיינים אותו. יש לכם אותו ביד. ובכל זאת, מי יודע, אולי תגלו משהו שלא ידעתם. אולי תמצאו הזדמנויות השקעה שלא חשבתם עליהן. זה מה שקרה לרבים מהמשקיעים שלנו וזה גם מה שיכול לקרות לכם. אז אם יש לכם שלוש מאות אלף שקל פנויים. נשמח לספר לכם איך הם יכולים לאפשר לכם להגדיל את ההון הפנוי שלכם.

השאירו כאן פרטים רק אם אתם לא מסתפקים במה שיש לכם ואם אתם חושבים שמגיע לכם יחס של VIP>>>

בסדנו השקעות השקעות הון יועץ השקעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד