ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
"שורת עבירות חמורות"

תושב בית שמש חטף תינוקת בעת שישנה במיטתה

מטורף: כתב אישום הוגש כנגד תושב בית שמש לאור 'מסע' עבירות פליליות חמורות | על פי חלק מהעבירות המופיעות בכתב האישום, החשוד ניסה לחטוף תינוקת, נגח ברכבים ונעל את בני משפחתו

תושב בית שמש חטף תינוקת בעת שישנה במיטתה
אילוסטרציה צילום: pixabay

כתב אישום הוגש באמצעות חטיבת התביעות המשטרתית כנגד תושב בית שמש בשנות השלושים לחייו לאחר שפצח במסע עבירות פליליות עד שנעצר על ידי השוטרים.

עם תום חקירת המשטרה שהחלה עת נעצר הנאשם תוך מאבק והתנגדות למעצרו לפני כשבועיים, הוגש אתמול כתב אישום ארוך כנגדו על ידי יחידת התביעות בירושלים.

על פי כתב האישום, בתאריך 7.1 הגיע הנאשם בשעת בוקר אל בית באחת משכונות העיר בית שמש. למשמע נביחות כלב המשפחה, יצאו בני הבית לחצר והבחינו כי הנאשם מטפס ונכנס אל החצר, חלף במהירות על פניהם ונכנס אל ביתם ונעל את דלת הבית כשתינוקת כבת שנה בלול בתוך הבית התעוררה ופרצה בבכי.

לאחר זמן קצר הרים הנאשם את התינוקת יצא מהבית במהרה חצה את החצר ויצא דרך השער, לאחר מכן נשמטה התינוקת מידיו והוא נמלט. כוחות משטרה שהוזעקו למקום פתחו בחקירת המקרה והחלו בסריקות אחר הנאשם.

בהמשך לכך, הנאשם "השתלט" על רכב של מכרה שלו והחל בנהיגה זאת בניגוד לחוק מאחר ולא הוציא רישיון נהיגה מימיו, במהלך נסיעתו פגע בכלי רכב בדרך ובהמשך המשיך בנהיגה עד שהחזיר את הרכב לבעליו.

לאחר מכן הגיע לבית משפחתו שם נעל את בני משפחתו ורק בעת הגעת כוחות המשטרה פתח את הדלת ונמלט לדירה סמוכה שם נעצר על ידי השוטרים שטיפסו על סולם על מנת להגיע אל תוך הדירה.

הנאשם התנגד למעצרו ולטיפול רפואי שביקשו להגיש לו חובשים שהגיעו למקום לאחר שפצע עצמו. הוא הועבר לחקירה במשטרה ומעצרו הוארך מעת לעת וכאמור אתמול הוגש נגדו כתב אישום מפורט על מעשיו.

פריצה חטיפה בית שמש משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד