ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
מקורב למרא דאתרא

אבל בראש העין: הצדיק רבי שלום רצון זצ"ל נפטר מהנגיף

הלך לעולמו מנגיף הקורונה הרב הצדיק רבי שלום רצון זצ"ל, מזקני ראש העין ומי שהיה מקורב רבות בשנים לרב העיר הגאון רבי עזריה בסיס זצ"ל. היה בן 73 בפטירתו 

אבל בראש העין: הצדיק רבי שלום רצון זצ"ל נפטר מהנגיף
רבי שלום רצון זצ"ל צילום: מכון המאורות

ברוך דיין האמת: אמש (רביעי) הלך לעולמו מנגיף הקורונה הרב הצדיק רבי שלום רצון זצ"ל, מחשובי תושבי ראש העין ומי שהיה מקורב רבות בשנים לרבה של העיר הגאון רבי עזריה בסיס זצ"ל. והוא בן 75 בפטירתו.

המנוח מקהילת עדת תימן נודע באהבתו לתלמידי חכמים, היה עניו גדול, והתנהג בצניעות וביישנות. היה מתכופף גם לפני הקטנים ממנו.

על אף שהיה בעל בית כנסת לא השתרר על הציבור, והיה מתנהג כאילו הוא אורח ולא בעל הבית. מקומו היה בצד ולא במזרח.

היה ירא שמים בתכלית, קובע עיתים לתורה תמידין כסדרן, היה זהיר בקלה כבחמורה, היה מגיע בקביעות לשיעורים של מורו ורבו המובהק הגר"ע בסיס זצ"ל רבה של ראש העין אותם מסר בימי שישי.

היה אהוב על הציבור, גידל את בניו בדרך התורה והיראה, זכה והקים משפחה לתפארת כשבניו ונכדיו מחובשי בית המדרש ובני ובוגרי הישיבות הקדושות, כולם זרע ברך השם.

הגאון רבי יחיאל בסיס בנו של רבה של ראש העין, הגר"ע בסיס זצ"ל, אומר בשיחה ל'מכון המאורות': הרב שלום זצ"ל, היה מראשוני התלמידים של אבי מורי זצ"ל. אביו היה תלמידו של סבי מארי יחיא בסיס, והוא ראה באבי מורי כממשיך דרכו של אביו. בכל עניין היה מתייעץ עמו, והיה נשמע להוראותיו. כמו כן, הוא הקים בחצר ביתו בית כנסת ‘סוכת שלום’, בנוסח שאמי, וכל בעיה ושאלה, היו שואלים את אבי מורי והיה מבטל דעתו ומקבל דעת תורה". כזה היה רבי שלום.

הלווייתו תתקיים היום בבית העלמין בראש העין שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

ראש העין קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד