י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הכול עניין של מבט

מחפשים אושר אמיתי? המשפטים הללו יעשו את העבודה

כולנו מחפשים את האושר האמיתי בחיינו, אך לא תמיד אנו יודעים היכן לחפש אותו | חמישה משפטים שיעזרו לכם להיות מאושרים באמת, עם טיפים ודרך נכונה למבט על החיים בכל מצב שאתם שורים בו • כך תהיו מאושרים באמת

מחפשים אושר אמיתי? המשפטים הללו יעשו את העבודה
צוחק צילום: pixabay

איך להיות מאושר אמיתי מהיום והלאה.

האושר הוא משהו מאוד קסום שכולנו רוצים להגיע אליו, דא עקא, שקשה מאוד להשיג אותו. כולנו רוצים אותו אך לא משיגים אותו ממש, מהו הדבר שיכול להביא לנו את האושר, שיעשה לנו באמת טוב על הלב, הדבר הזה לא כל כך מורכב, זוהי רק גישה שאנו צריכים לשנות, מהי הגישה?,                                                                                                      

האם איי פעם אמרתם את המשפטים הבאים..."טוב לי ככה כמות שאני, בלי שום תלות בגורמים חיצוניים", "אני פשוט מאושר אף על פי שחסר לי המון", "אני מאושר עם החסר, ואני אהיה מאושר שלא יהיה חסר לי דבר", "האושר שלי לא תלוי בדבר, הוא תלוי רק בי", "טוב לי ככה. אבל ממש ממש ככה, כמות שאני טוב לי". מסתבר שלא אמרתם אף פעם את המשפטים הללו. ולמה לא אמרתם?

כי אנחנו תולים את האושר שלנו בדברים חיצוניים ולא מצליחים להיות מאושרים, כי תמיד חסר לנו משהו. או שאנחנו משלים את עצמנו ואומרים שלא חסר לנו כלום בשעה שכן חסר לנו. ותת המודע שלנו קולט שקרים ולא מאמין להם.

אז אם אנו תולים את האושר שלנו באובייקט חיצוני שאין לנו אותו ואנחנו רוצים אותו, פשוט לא נהיה מאושרים לא משנה כמה נאמר לא חסר לי כלום. כי זה שקר!

תמיד אנחנו חיים בתחושה שחסר לנו משהו. לפעמים זה בריאות, או כסף, יכול להיות שזה קצת יותר יחס מאחרים, או אפילו חופשה קטנה באיזה מקום נחמד...אנחנו עשויים בצורה כזאת שחסרים לנו דברים. העניין שהחוסר שיש לנו הוא לא משהו שמגדיר את האושר שלנו.

החוסר שלנו קיים ואנחנו פשוט צריכים לחיות אתו ולהבין שזה בסדר שחסר לנו.

במקום לשקר ולומר לא חסר לי כלום, נאמר את האמת שחסר לנו, ולא נתלה את האושר שלנו במה שחסר לנו. זה יהיה נחמד אם נגמור את החודש וזה בסדר לשאוף להתפתח ולהצליח יותר. אין ספק בכך.

אבל זה לא מה שיגדיר את אושרנו. מחקרים מראים שהאושר שלנו קבוע ולכן בין אם נגמור את החודש או לא, יהיה לנו את אותה רמת אושר. כי האושר שלנו לא תלוי בגורמים חיצוניים.

גורמים חיצוניים יכולים לעשות לנו טוב או רע לזמן מוגבל, אבל לא מעבר לכך. מה כן צריך לומר, לחשוב, להבין, להרגיש, ש... "חסר לנו ובכל זאת אנחנו מאושרים" האמת היא שתמיד יהיה חסר לנו משהו.

גם לעשירים חסר המון דברים. אתם יכולים לשאול אותם. על אותו משקל, גם לעניים חסר המון דברים. ואלו לא שונים מאלו, אם הם מרגישים שהאושר שלהם תלוי באובייקט חיצוני. העשיר יכול לשוט ביאכטה וליהנות כל רגע מהשייט, או שהוא יכול לחשוב על, למה אין לו מטוס פרטי??? (צרות של עשירים, הם גם צרות...).

העני יכול ללכת בגן השעשועים וליהנות מצחוקם המתגלגל של ילדיו. או לחשוב כמה הוא אומלל, שאין לו מספיק כסף לרכב.

חסר לנו! לכולם חסר משהו! אך המשהו הזה לא יעשה אותנו מאושרים לעולם! שום חפץ או אדם לא יכולים לעשות אותנו מאושרים מלבד עצמנו!

אז גלגלו את הדף למעלה והתחילו לומר את המשפטים שיסבו לכם אושר אמיתי מהיום! אמרו אותם, הבינו אותם, והפנימו אותם!

מאת: דוד ואזאנא יועץ רגשי וזוגי - מלווה אנשים לשנוי אמיתי ויציב בחיים!

אושר שמחה טיפים משפטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד