י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מעשה קונדס?

נערים תכננו פיגועי ראווה בבתי ספר ונעצרו

שני נערים הואשמו בימים האחרונים בתכנון פיגוע בבתי ספר ברוסיה, אחד העצורים סיפר כי תכנן לעשות עם המטענים מעשי קונדס, ולא התכוון לרצוח אף אחד, אך בחקירה התברר כי הוא תכנן לרצוח עובד בבית הספר ואת אחד התלמידים איתו הסתכסך

נערים תכננו פיגועי ראווה בבתי ספר ונעצרו
אילוסטרציה צילום: pixabay

שני נערים הואשמו בימים האחרונים בתכנון פיגוע בבתי ספר ברוסיה, המזימה התגלתה לאחר שחוקרי משטרה מצאו התכתבויות של שני הצעירים ברשתות החברתיות.

שני החשודים תושבי מוסקבה הבירה, הדיווח על מעצרם הגיע מגורם במשטרה, כך דיווחה סוכנות הידיעות הממשלתית RIA Novosti. אחד הנערים הוא צעיר בן 18 ממחוז טולה, הוא נעצר בדצמבר 2020, לאחר שתכנן התקפה על בית ספר.

על פי הדיווח בתקשורת הרוסית, שוטרי שירות הביטחון הפדרלי עצרו את הצעיר בן ה-18, שתכנן פיגוע במוסד חינוך. בית המשפט האריך את מעצרו של הצעיר עד ל-8 בפברואר 2021.

החשוד השני צעיר, בן 15, נעצר ב-4 בספטמבר 2019, בחשד לפיגוע במחוז מינוסינסק, הצעיר תכנן פיגוע קשה בבית ספר, את ההוראות להכנת מטעני חבלה, הוא למד באמצעות באינטרנט, כאשר את הרכיבים הדרושים לכך הוא השיג די בקלות והרכיב ארבע מטעני חבלה, אותן שמר בבניין ריק ללא דיירים. הוא הודה באשמה, ונפתח נגדו תיק פלילי על הכוונה לבצע לפיגוע, וכן על ייצור, אחסון ונשיאת מטעני חבלה בלתי חוקיים.

בנוסף, משטרת מוסקבה עצרה מספר צעירים נוספים שתכננו בחצי השנה האחרונה פיגועים רבים בבתי ספר, אחד העצורים סיפר כי הוא תכנן לבצע עם המטענים מעשי קונדס, ולא התכוון לרצוח איש, אך בחקירה התברר כי הוא תכנן לרצוח עובד בבית הספר ואת אחד התלמידים איתו הסתכסך.

רוסיה נערים פיגוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד