י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ביקורת עצמית

גדעון לוי במתקפה: 'רק לא ביבי' בא לחפות על ריקנות • צפו

הפובליציסט המשתייך למחנה השמאל הרדיקלי במתקפה על חבריו לשמאל, "מי אתם רוצים שיהיה ראש ממשלה? יש לכם מועמד מצויין ששווה לעלות על בלפור בשבילו? ששווה לעמוד בגשרים ולתופף עם התופים שלכם? פתאום אין תשובה" | ביקורת עצמית נוקבת

גדעון לוי במתקפה: 'רק לא ביבי' בא לחפות על ריקנות • צפו
עיתונאי 'הארץ' גדעון לוי צילום: פלאש 90

גדעון לוי, עיתונאי ופובליציסט בעיתון 'הארץ', ובעל דעות שמאל רדיקליות, השתתף בפודקאסט 'שיחת רקע' של שי גולדן ונדב שטראוכלר ותקף את חבריו לשמאל, על שנאת האחר ועל הריקנות, כמו גם על חסרונה הבולט של האלטרנטיבה לראש הממשלה בנימין נתניהו.

בדבריו אמר לוי: "אני החלטתי שאני עם הצביעות הזאת לא יכול להמשיך, כי מה זה השמאל הציוני, זה אנשים שנורא רוצים להרגיש טוב עם עצמם, והם מקוממים אותי הרבה יותר מאשר הימני שלא אכפת לו להרגיש טוב עם עצמו, ומתוך הבוז למחנה הזה שאלתי את עצמי, רגע, מה כל כך מתנפלים על נתניהו".

"פתאום הבנתי, עוד בשלב מאד מוקדם, שהעניין הזה של רק לא ביבי, כשרק נולד העניין הזה, הוא בעצם בא לחפות על כל הריקנות" תקף לוי, ופרט: "כל הריקנות של המחנה הזה, שאין לו מה ולא מי להציע, נדבק לעניין הזה של שנאת האחר, במקרה הזה זה נתניהו, האוייב החיצוני שתמיד מאחד את השורות, וזה הפך לסמל, ועולים על בלפור, ועומדים עם הדגלים השחורים, ומנפחים צוללות ומניפים דגלים שחורים, והכל בשם הדבר החלול הזה של רק לא ביבי".

עוד הוסיף לוי: "למה רק לא ביבי, ומי במקום ביבי, תנסו לשאול את כל האנשים האלו, אוקיי נתניהו מחר הולך, מי אתם רוצים שיהיה ראש ממשלה? יש לכם מועמד מצוין ששווה לעלות על בלפור בשבילו? ששווה לעמוד בגשרים ולתופף עם התופים שלכם? פתאום אין תשובה".

"אז אני החלטתי שאני רוצה לקרוע את המסווה מעל המחנה הזה, שמרביתו זה חברי הכי טובים, חברי הכי טובים הם שם, אבל אני לא יכול לשאת את זה", אמר לוי לסיום.

גדעון לוי מפגיני שמאל בנימין נתניהו גוש השמאל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד