י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לפני לידה?

מכבי פותחת מתחם חיסונים ייעודי לנשים לפני לידה במוצ"ש הקרוב בבני ברק

מכבי שירותי בריאות פותחת במוצ"ש הקרוב מתחם חיסונים ייעודי נגד נגיף הקורונה לנשים לפני לידה • "מכבי מחויבת לשמירה על הבריאות של החברים"

מכבי פותחת מתחם חיסונים ייעודי  לנשים לפני לידה במוצ"ש הקרוב בבני ברק
מכבי צילום: יח"צ

מכבי שירותי בריאות מובילה את המאבק נגד נגיף הקורונה ופותחת מתחם חיסונים ייעודי לנשים לפני לידה. לנוחות המרבית של נשות בני ברק , מכבי תפתח במיוחד את המתחם במוצ"ש הקרוב, ותעניק חיסונים בזמינות ובנגישות גבוהה ובכפוף לזימון תור מראש. כמובילת שירותי הבריאות בעיר, מכבי רואה מחויבות לשמירה על בריאות החברים ומעניקה את השירותים המתקדמים והיעילים ביותר בהתאמה מרבית.

מדובר בצעד משמעותי המקדים תרופה למכה ומספק את המענה הדרוש כדי למנוע סיבוכים כתוצאה מהנגיף, לכן קיימת חשיבות רבה להיענותן לביצוע חיסונים. מכבי תספק את החיסונים הייעודיים בהתאם לדרישה על מנת להבטיח את בריאותן של חברות מכבי ולקדם את החזרה המהירה לשגרה.

ראש מחוז המרכז במכבי, מר דניאל ברמן: "אנו שמחים לבשר על פתיחת המתחם המתקדם לנשים שיפעל במוצ"ש הקרוב וייתן מענה ראוי ונגיש. זו המחויבות שלנו כמובילי הבריאות בעיר".

מנהל מרחב בני ברק, ר' ברוך שטרן: "אנו קוראים להתחסן נגד הנגיף ולמלא את חובת ההשתדלות המוטלת על כולנו. היענות הציבור לביצוע החיסונים בהתאם לקריאתם של מרנן ורבנן גדולי הדור שליט"א תבטיח בעזרת ה' חזרה מהירה לשגרה ומניעה של מקרים נוספים ל"ע".

בשבוע האחרון הרחיבו בבני ברק את מספר העמדות וכיום מתחסנים במקום למעלה מ-1000 חברים ביום, והכל על פי נהלי משרד הבריאות.

מתחם החיסונים ייפתח במוצ"ש, י' בשבט (23.1) בין השעות 19:00-23:00 המתחם נמצא בבניין המרכזי של מכבי בבני ברק ברח' רבי עקיבא 86 בקומה מינוס 4. לקביעת תור יש להתקשר ל – 035771313 שלוחה מספר 2.

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד