י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
נזקקו לחילוץ • צפו

בני ברק: רכב הבלשים הותקף במהלך אכיפה

שוטרים בלבוש אזרחי שחלפו הערב ברכבם ברחוב שלמה המלך בבני ברק, הותקפו קשות על ידי מספר תושבים שהשליכו לעברם חפצים וניפצו את שמשות הניידת | השוטרים פונו לביה"ח ובמשטרה מבטיחים כי "האירוע לא יעבור בשתיקה" | במערכת הפוליטית תוקפים ומגנים את המעשה

בני ברק: רכב הבלשים הותקף במהלך אכיפה
הרכב המשטרתי מותקף צילום: צילומסך

ניסיון אכיפה של רכב משטרתי הערב (חמישי) בבני ברק, התפתח לאירוע אלימות חריג, בו הותקפו בלשי משטרה באלימות קשה מצד תושבים. במהלך האירוע נפצעה שוטרת באורח קל ונזקקה לטיפול רפואי.

האירוע החריג התרחש ברחוב שלמה המלך בעיר, כאשר לטענת המשטרה במהלך פעילות של בקרי רישוי בעיר, החלה התקהלות בלתי חוקית שבמהלכה הבחינו המתקהלים ברכב ובו שוטרים שהיו בתפקיד.

על פי תיעוד שמגיע מהמקום, התושבים השליכו אבנים לעבר הרכב, ניפצו שמשות וניקרו צמיגים. על פי הודעה המשטרה, המתקהלים אף ניסו לפתוח את דלתות הניידת, בעוד שוטרים שישבו ברכב נאלצו להזעיק עזרה וחילוץ.

כאמור, שוטרת נפצעה באורח קל. מהמשטרה נמסר כי היא "לא תשלים עם הפרות סדר בוטות ופגיעה בסדר הציבורי, תוך סיכון ממשי לשוטרים ותפעל למיצוי הדין עם העבריינים".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי השוטרים שנפצעו בתקרית האלימה בבני ברק מפונים בשעה זו לבית החולים.

גורם במשטרה אמר ל'בחדרי חרדים': "נגיע בקרוב מאוד לתוקפים ונמצה איתם את הדין. האירוע לא יעבור בשתיקה".

יו״ר ש"ס, השר אריה דרעי, הגיב למקרה ואמר: "האלימות הקשה הערב בבני ברק, של מספר פורעים נגד שוטרים שהגיעו במסגרת תפקידם לאכוף את הסגר- חמורה ומקוממת. צריך לעצור את הפורעים ולפעול נגדם בכל חומרת הדין. חייבים לשמור על ההנחיות ולהציל חיים. זה בנפשנו!".

השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה פרסם הודעת גינוי חריפה למקרה: "האלימות הפרועה שראינו הערב בבני ברק היא פשע נבזי וחילול השם בידי נבלים ברשות התורה!".

אוחנה מבטיח: ‏היא לא תעבור בשקט. התגובה בוא תבוא, ומהר".

"‏מגבה ומחזק את השוטרות השוטרים הנושאים על גבם את המשימה הקשה וכפויית הטובה של המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה, אכיפת החוק והסדר, והמלחמה בטרור ובפשיעה". דברי השר.

ח"כ משה ארבל מש"ס הגיב גם הוא לתקיפת השוטרים בבני ברק ומסר: "אני מביע זעזוע ושאט נפש מאספסוף מופרע הלבוש כחרדיים שפגעו פיזית בשוטרי משטרת ישראל".

"אין לברבריות מהסוג הזה מקום במחנינו ובחברה חפצת חיים. אני מצפה מרשויות האכיפה למצות את הדין עם פורעים אלו. הם אינם חרדים", הוסיף ארבל.

חברת קבינט הקורונה, השרה עומר ינקלביץ' מ'כחול לבן' התייחסה ומסרה: "תמונות האלימות הקשות כנגד שוטרים הערב בבני ברק מזעזעות. השוטרים הללו עושים עבודת קודש באכיפת הנחיות מצילות חיים, ומגיעה להם הוקרה על פעילותם. חובה למצות את מלוא חומרת הדין עם הפושעים שהרימו יד על שוטרים".

תקיפת שוטרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד