י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
בהשתתפות מאות

לונדון: פוזרה חתונה חרדית; המארגן ייקנס ב-10,000 ליש"ט

משטרת לונדון הגיעה לשכונת סטמפורד היל לאחר דיווח על אירוע המוני שמתקיים בבית ספר חרדי. במקום מצאו השוטרים חתונה בהשתתפות מאות אנשים בניגוד להנחיות. המארגן זומן לשימוע וצפוי לקבל קנס של 10,000 ליש"ט 

לונדון: פוזרה חתונה חרדית; המארגן ייקנס ב-10,000 ליש"ט
השומרים

מארגן חתונה חרדית בצפון לונדון, סטמפורד היל,צפוי לקבל קנס בסך 10,000 לירות שטרלינג לאחר שהמשטרה מצאה מאות אנשים חוגגים בניגוד להוראות, כך פרסמה משטרת לונדון.

על פי הדיווח של המשטרה, המשטרה הוזעקה אמש (חמישי) בשעה 21:14 בעקבות דיווח על אירוע גדול בבית ספר יסודי התורה בסטמפורד היל. השוטרים שהגיעו מצאו כ-400 איש בתוך המקום. רבים מהמשתתפים ברחו מיד עם הגעת שוטרים.

המשטרה פרסמה כי, "הקבוצה התכנסה במקום לחתונה, וחלונות הבניין כוסו כדי למנוע מהאנשים לראות מה קורה בפנים".

מארגן האירוע יעבור שימוע לפני קבלת קנס של 10,000 לירות שטרלינג. לחמישה משתתפים אחרים ניתנו קנסות קבועות בחוק בסך 200 ליש"ט. המשטרה לא נתנה את הקנס במקום, מכיוון שבית המשפט ביטל דו"חות כאלה בעבר לאחר שהן ניתנו בניגוד לחוק, המשטרה זימנה את מארגן האירוע לשימוע לפני הטלת קנס, אך לאור מה שהתרחש אתמול, הפעם הקנס יינתן כחוק.

המפקח הראשי של המשטרה, מרקוס ברנט, אמר: "זו הייתה הפרה בלתי קבילה לחלוטין של החוק, אנחנו נמצאים כאן כדי להציל חיים ולהגן על מערכת הבריאות שנמצאת תחת לחץ ניכר בזמן שהקורונה הרגה כמעט 100 אלף איש. זו מחלה קטלנית ומסוכנת מאוד. כולנו יכולים לראות זאת ועלינו לנהוג באחריות".

"אנשים ברחבי הארץ משלמים מחיר על ידי ביטול או דחייה של חתונות וחגיגות אחרות ואין שום תירוץ להתנהגות מסוג זה. השוטרים שלי עובדים ללא לאות עם הקהילות ולא נהסס לנקוט בפעולות אכיפה אם הדבר נדרש כדי לשמור על ביטחון אנשים", ציין.

סטמפורד היל קורונה לונדון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד