ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"התרופה לעם ישראל לאחר השואה"

היערכות שיא בחב"ד: השבת 70 שנה לנשיאות הרבי מליובאוויטש

בחב"ד מציינים השבת 70 שנה לעלותו של הרבי מחב"ד על כס הנשיאות לאחר הסתלקותו של חמיו האדמו"ר הריי"צ זצ"ל

היערכות שיא בחב"ד: השבת 70 שנה לנשיאות הרבי מליובאוויטש
הרבי מחב"ד עם ספר תורה צילום: JEM

היערכות שיא בחב"ד לרגל שבת פרשת בא בו יציינו בעולם היהודי 70 שנה לעלותו של הרבי מליובאוויטש זצ"ל על כס נשיאות חב"ד ביום י' שבט תשי"א, שנה בדיוק לאחר הסתלקותו של חמיו הרבי הריי"צ מליובאויטש.

החוקר ד"ר יחיאל הררי מי שכתב את רב המכר 'סודו של הרבי' בהוצאת ידיעות אחרונות, אומר "כל מה שאנחנו מכירים היום בחב"ד, הכל התחיל מאותו לילה של י' שבט תשי"א, הרבי מליובאוויטש באותו לילה שבו התקיימה ההתועדות בה קיבל על עצמו את עול ההנהגה, אמר 'מאמר חסידות' שרק אדמו"רי חב"ד נוהגים לומר ובמאמר 'באתי לגני' הראשון שאמר קיפל בתוך הרעיונות העמוקים והקבליים שלו את כל התכנית האדירה שלאחר מכן קרמה עור וגידים בכוחו ובהכוונתו".

"החסידים שישבו ושמעו את המאמר היו פליטים שיצאו זה עתה מאימי השואה וחסידים שעברו את ידו הקשה של הקג"ב והיבסיקציה, הם בסך הכול רצו להתחיל סוף סוף חיים רגועים באמריקה, אבל במאמר הראשון הרבי שירטט את המשימות האדירות של עולם השליחות ולא השאיר אף אחד מהיושבים על זרי דפנה ושלח את כולם לכל רחבי תבל לשדה הקרב במלחמה נגד ההתבוללות והשואה הרוחנית"

אמש (חמישי) דיברו באמצעות ה'זום' הרבנים הראשיים לישראל ורבה של ירושלים הגרש"מ עמאר על הקשר המיוחד של משפחתם עם הרבי ושלוחיו. 

גם ראש הממשלה בנימין נתניהו סיפר בערגה על מפגשיו עם הרבי והמסרים שהוא נושא אותם יום יום כחסיד ממש.

הרה"ר לשעבר הגאון רבי ישראל מאיר לאו אמר כי בביקורו האחרון בקורדובה שבארגנטינה הכתה בו ההכרה כי בעולם היהודי לא היתה מעולם דמות כזו כמו הרבי מליובאוויטש, שלקח על עצמו אחריות אישית על כל יהודי ויהודיה ושלח את טובי בניו-תלמידיו למשימות עד קצה העולם, לי אין ספק שהרבי הוא התרופה של הקב"ה לעם ישראל לאחר מה שעבר על עמינו בשואה האיומה" סיים הגרי"מ לאו.

לצד אלפי שלוחי הרבי ברחבי העולם בולטת השנה מעצמת השלוחים שצומחת בישראל, מדובר באימפריה אדירה, השנה בעיתוי מפתיע תצא משפחת השלוחים האלף! רק בישראל. באופן די מפתיע לא איי סיישל ולא המזרח הרחוק נחשבת כיעד נחשק לשליחות, כיום ישראל נמצאת היום על מפת השליחות יותר מאי פעם ונחשבת ליעד אטרקטיבי במיוחד, והשלוחים בישראל רושמים כיום הצלחות כבירות עם מאות מוסדות חינוך וחסד.

אמש הודיעה צעירי אגודת חב"ד בישראל, הארגון המאגד תחתיו את עולם השליחות הישראלי כי כל שליח שיצא בשנה הקרובה יקבל מענק מיוחד מקרן מרומים בסך עשרות אלפי שקלים שישמש בסיס להתחלת הפעילות.

מי שעומד בראש אימפריית השלוחים הישראלית הוא הרב יוסף יצחק אהרונוב, מי שזכה לקבל הדרכות ושליחויות אישיות מהרבי וזכה במשך השנים בפרסים רבים ותעודות הוקרה ממדינת ישראל על פעילות חב"ד בדרך של אהבת ישראל.

חב"ד הרבי מליובאוויטש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד