י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לחלק לחברים

רופא מטקסס הואשם בגניבת מנות חיסון לקורונה

רופא מטקסס התרברב בפני עמיתו לעבודה שגנב בקבוקונים של חיסוני קורונה כדי לחסן את משפחתו וחבריו. החבר מיהר לדווח לממונים והרופא עומד בפני אישום | עורך דינו: "מרשי ווידא שהחיסונים לא נזרקים לפח"

רופא מטקסס הואשם בגניבת מנות חיסון לקורונה
חיסון, אילוסטרציה צילום: Unsplash

רופא מטקסס הואשם בגניבת תשע מנות של החיסון הנחשק נגד קורונה, בזמן שעבד במחלקת החיסונים.

ד"ר חסן גוקאל, שעבד עם מערכת הבריאות הציבורית של מחוז האריס, מואשם בגניבת בקבוקונים של חיסון לקורונה ב-29 בדצמבר, כך אמרה פרקליטת מחוז האריס, קים אוג, בהצהרה.

ה'ניו יורק פוסט' מדווח כי שבוע לאחר מכן, הרופא התרברב בגניבה בפני עמית לעבודה, שהתלונן על כך בפני הממונים עליהם. הרופא פוטר מעבודתו במיידית. "הרופא גנב את החיסונים כדי לתת אותם למשפחתו ולחבריו, והשאיר את מי שצריך באמת את החיסון בלי יכולת להתחסן", נמסר מטעם המשטרה.

עורך הדין פול דויל הגן על לקוחו הרופא, וטען כי "החיסון בכל מקרה יפוג תוקפו". עורך דינו טעם כי הרופא חילק רק חיסונים שנשארו והיה חשש שייזרקו לפח. "מרשי ווידא שהחיסונים לא נזרקים לפח" אמר. עורך דינו הוסיף כי הצדק ייצא לאור בבית המשפט סבור העת.

התובע המחוזי מסר בהודעה לתקשורת: "הוא ניצל את מעמדו כדי לתת לחבריו ומשפחתו חיסונים לפני אנשים שהיו זקוקים לחיסונים, מה שהוא עשה היה לא חוקי והוא יישא באחריות על פי החוק, הוא השתמש בחיסונים של אנשים אחרים כדי לעזור למשפחה שלו". אם יורשע הרופא, הוא צפוי לקבל עד שנת מאסר וקנס של 4,000 דולר.

חיסון טקסס קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד