י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
המוטציה אלימה יותר

סיכום חדשות השבת: בני 16 עד 18 מתחסנים

סיכום חדשות השבת: החל מהערב תלמידי כיתות י"א - י"ב, בני 16 עד 18, יוכלו להתחסן נגד נגיף הקורונה | מחקרים בבריטניה מצביעים על כך שהמוטציה הבריטית אלימה יותר מהנגיף המקורי | מנסור עבאס ורע"מ בדרך חזרה למשותפת

סיכום חדשות השבת: בני 16 עד 18 מתחסנים
חיסונים. אילוסטרציה צילום: unsplash

ראש מטה "מגן ישראל" תומר לוטן מוסר כי "ביומיים האחרונים חלק מהמחקרים באנגליה מצביעים על השפעה קשה יותר של המוטציה הבריטית. גם אם היא אלימה יותר, עדיין החיסונים מנצחים את המוטציה הזאת". על פי ההערכות המוטציה מסוכנת יותר ב-30 אחוז.

החל מהערב: תלמידי כיתות י"א - י"ב, בני 16 עד 18, יוכלו להתחסן נגד נגיף הקורונה. קופות החולים מכבי, כללית ולאומית הודיעו כבר אתמול על הרחבת מבצע החיסונים הלאומי גם לקבוצת תלמידי התיכון.

פרופ' רוני מימון, מנהל חטיבת נשים ויולדות בבית החולים אסף הרופא, טוען: "תרומת החיסון לנשים הרות, גדולה מחסרונותיו".

החל מליל שבת בחצות: הטסים לישראל יידרשו להציג בדיקת קורונה שלילית לפני עלייתם למטוס.

המרכז הרפואי וולפסון מסר שבשל עומסים חריגים במחלקות הקורונה, משרד הבריאות יעביר מאושפזים מבית החולים לבתי חולים נוספים בסביבה.

האלימות במגזר הערבי: במחאה על היעדר טיפול באלימות, ראש עיריית אום אל פאחם וראש מועצת ערערה עזבו את תפקידם למשך חודש.

הלילה בג'ואריש, רמלה, ניידת משטרה כרזה לרכב חשוד לעצור, ובמקום לעצור הוא החל בבריחה ופגע בניידת. התוצאה: מתנדב ששהה באותו זמן בניידת נפצע באורח קל. במשטרת מרחב השפלה מציינים שהחשוד באירוע נעצר.

הבוקר אירע פיצוץ בתוך בית, בבית חאנון שבצפון רצועת עזה. דובר צה"ל בערבית, סא"ל אביחי אדרעי בתגובה: "תמונות הנזק הגדול שנגרם לבית זו התוצאה של אחסון אמצעי לחימה בבתי תושבים. הבית הזה, כמו בתים רבים ברצועה, הפך למחסן נשק, אמצעים צבאיים וטילים השייכים לארגוני הטרור, ומי שמשלמים את המחיר הם התושבים האזרחים החפים מפשע".

בעיצומה של השבת הלך לעולמו רבי מנחם מנדל משי זהב זצ"ל. נפטר בתוך ימי השבעה על אשתו ע"ה, ובתוך ימי השלושים על בנו משה ז"ל. בנו הוא יו"ר זק"א יהודה משי זהב.

מוחמד מג'אדלה מפרסם- מנסור עבאס ורע"מ בדרך חזרה למשותפת - כך מדווחת דפנה ליאל. על פי הדיווח, המתווך הוא מוחמד ברכה, יו"ר ועדת המעקב. התנאי: הכנסת סעיף המחייב את כל מרכיבי המשותפת "לכבד את הדת".

קורונה רצועת עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד