י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
שיא חיסונים בארה"ב

סיכום חדשות השבת בעולם: 1,614 עצורים במחאות ברוסיה

סיכום החדשות בעולם: ביממה האחרונה חוסנו בארה"ב 1.6 מיליון בני אדם | ראש ממשלת בריטניה מזהיר מהמוטציה | 1,614 עצורים ברוסיה בהפגנות מחאה על מעצרו של ראש האופוזיציה במדינה אלכסיי נבלני | שר החוץ האיראני: "אי אפשר פשוט לחזור למשא ומתן וליהנות ממנו אחרי שטורקים את הדלת"

סיכום חדשות השבת בעולם: 1,614 עצורים במחאות ברוסיה
אלכסיי נבלני צילום: מתוך האינסטגרם שלו

ראש הממשלה הבריטי בוריס ג'ונסון אמר כי יש עדויות שהגרסה החדשה של הקורונה עשויה להיות קשורה לתמותה גבוהה יותר. על פי ההערכות התמותה גדולה יותר ב-30%.

לפי ה-CDC ביממה האחרונה חוסנו בארה"ב 1.6 מיליון בני אדם - שיא יומי מאז תחילת המבצע. עד כה ניתנו יותר מ-19 מיליון מנות חיסון בארה"ב.

בעקבות העיכובים הצפויים באספקת החיסונים של פייזר ואסטרהזניקה, באיטליה חוששים מהאטה משמעותית בקצב חיסון האוכלוסייה. 

ארה"ב: בשמיני בפברואר יפתח בסנאט משפט ההדחה לנשיא היוצא דונלד טראמפ.

שר החוץ האירני במסר לביידן: "הסכמים בין-לאומיים הם לא דלתות מסתובבות ואי אפשר פשוט לחזור למשא ומתן וליהנות ממנו אחרי שטורקים את הדלת".

מחאות ברוסיה על מעצרו של אלכסיי נבלני: 1,614 מוחים נעצרו בהפגנות ברחבי המדינה. בתגובה לאירועים, ממשלת בריטניה קראה למוסקבה לכבד את מחויבותה לשמירה על זכויות אדם.

הבוקר אירע פיצוץ בתוך בית, בבית חאנון שבצפון רצועת עזה. דובר צה"ל בערבית, סא"ל אביחי אדרעי בתגובה: "תמונות הנזק הגדול שנגרם לבית זו התוצאה של אחסון אמצעי לחימה בבתי תושבים. הבית הזה, כמו בתים רבים ברצועה, הפך למחסן נשק, אמצעים צבאיים וטילים השייכים לארגוני הטרור, ומי שמשלמים את המחיר הם התושבים האזרחים החפים מפשע".

 

קורונה דונלד טראמפ רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד