ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
החיסונים ברצועה

"איני יכול לשתוק": הרב אלי סדן במכתב חריף לנתניהו

הרב הבכיר מהציונות הדתית, שיגר מכתב לראש הממשלה, ובו הביע את זעמו על כך שרצועת עזה מקבלת על פי דיווחים שונים חיסונים, בעוד החיילים הנעדרים לא שוחררו | "במשך שנים גזרתי על עצמי שתיקה על הדר גולדין ואורון שאול הי"ד - מפני שהיה לי אמון בך"

"איני יכול לשתוק": הרב אלי סדן במכתב חריף לנתניהו
הרב אלי סדן צילום: פלאש90

בעוד מדינת ישראל עומדת בעיצומו של מבצע החיסונים, על פי דיווחים, המדינה החליטה להעביר מאות אלפי חיסונים אל רצועת עזה. בעקבות הידיעה, הרב אלי סדן, מראשי מוסדות 'בני דוד', שיגר מכתב לנתניהו בו הוא מוחה על כך שהדבר לא נעשה כהתניה להשבת הבנים השבויים בידי חמאס.

"למרות שבמשך שנים גזרתי על עצמי שתיקה בנושא השבת החללים – הדר גולדין ואורון שאול הי"ד, מפני שהיה לי אמון מלא במערכת ובך, כמי שעומד בראש המערכת, שתעשו את כל מה שצריך, את כל מה שאפשר, כדי להביא אותם לקבר ישראל בארץ", כתב.

"חשבתי שממילא רעש ציבורי רק יפריע ואולי גם יעלה את 'המחיר' של השבתם, הנתונים האחרונים שהתבררו לי אינם מאפשרים לי יותר לשתוק!", הרב הביע את זעמו. "התברר לי שבשנים האחרונות מדינת ישראל משחררת בחזרה לעזה עשרות מחבלים שריצו את עונשם בכלא הישראלי".

הוא המשיך: "נשגב מבינתי מדוע הם חוזרים הביתה, אבל חיילנו וגם שני האזרחים – אינם חוזרים בתמורה. אינני מוכן לקבל שום טענה 'משפטית' נגד צעד כזה. אנחנו במלחמה נגד החמאס".

"לאחרונה נדהמתי לגילוי חדש – מדינת ישראל מעבירה חיסונים נגד קורונה לעזה! אין שום הצדקה, שום הצדקה לכך שמדינת ישראל לא תתנה זאת לפחות בהחזרת האזרחים וחללי צה"ל שבידי החמאס", הוסיף.

"לכן, בצורה ישירה ומכובדת אני פונה אלייך בבקשה, סליחה – בדרישה, לקבל מיד החלטות מתאימות כדי לעצור את הפארסה המתרחשת, ולהפעיל מנופי לחץ שיש בידך, כדי להכריח את החמאס להחזיר את אזרחנו וחיילינו", סיכם.

כזכור, במבצע 'צוק איתן' נהרגו החיילים אורון שאול ואיתן גולדין, ונלקחו בשבי של החמאס ולא הוחזרו. במשך שנים המשפחות מנהלות מחאות על החזרתם של בניהם.

הרב אלי סדן הוא מייסד וראש המכינה הקדם-צבאית בני דוד שבעלי, המכינה הקדם-צבאית הראשונה בישראל. הרב סדן זוכה פרס ישראל למפעל חיים לשנת ה'תשע"ו על תרומה מיוחדת לחברה ולמדינה.

הרב אלי סדן בנימין נתניהו חיסונים רצועת עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד