ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
הפרס הראשון בלוטו

מטורף: זוכה יחיד ביותר ממיליארד דולר • צפו

בהגרלת לוטו שנערכה במדינת מישיגן, יש זוכה מאושר אחד שלקח את כל הקופה ובגדול: מיליארד דולר. הזוכה יצטרך לבחור האם לקבל את הפרס בתשלומים שנתיים למשך 30 שנה או בתשלום חד פעמי מופחת של 739 מיליון דולר

מטורף: זוכה יחיד ביותר ממיליארד דולר • צפו
שטרות דולרים צילום: pixabay

תושב מישיגן שקנה כרטיס לוטו בעיר דטרויט, הוא הזוכה המאושר היחיד בפרס הראשון בהגרלת ה-"Mega Millions" שנערכה בשבת. הפרס אם שאלתם הוא למעלה ממיליארד דולר. רק לפני יומיים נרשם זוכה יחיד בפרס הגדול של ה-"Powerball", בסכום של 731 מיליון דולר.

על פי הדיווח בכלי התקשורת במדינה, המספרים הזוכים בהגרלה שהתקיימה הבוקר היו: 4, 26, 42, 50, 60, ו"מספר הזהב" 24. הסיכוי לנחש את כל המספרים עומד על 1 ל-302.5 מיליון, וכתוצאה הפרס הראשון גדל לסכום הענק שניתן כעת אחרי 18 שבועות רצופים שבהם אף אחד לא הצליח לעשות זאת. עדיין לא ידוע מי הזוכה אלמוני מלבד זה שהוא גר במישיגן ורכש את הכרטיס בדוכן לוטו בדטרויט.

כאמור, חלפו 18 שבועות מאז מישהו זכה בפרס הגדול שעמד אז על 120 מיליון דולר "בלבד". הזוכה יצטרך לבחור האם לקבל את הפרס בתשלומים שנתיים למשך 30 שנה או בתשלום חד פעמי מופחת של 739 מיליון דולר.

למרות הפרס עצום זהו לא הפרס הגדול ביותר שהורגל אי פעם ואף לא הפרס הגדול ביותר שקבל זוכה בודד. בשנת 2016 שלושה אנשים שונים זכו בהגרלת ה-"Powerball", בפרס של 1.58 מיליארד דולר אותו הם חלקו ביניהם. השיא לזוכה יחיד נרשם ב-2018, כאשר תושב דרום קרוליינה זכה לבדו ב-1.53 מיליארד דולר. 

 

 

לוטו אמריקאי לוטו מישיגן דטרויט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד