ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
אירוע חמור ביותר

צפו: המעשה בבני ברק הצריך תגובה קשה // דעה

"מאות מקרים אחרים המתרחשים מדי יום, כאשר שוטרים עושים דין לעצמם ותוקפים חרדים חפים מפשע על לא עוול בכפם, ואעפ"כ לא שמענו אמירות כנגד אותם שוטרים כלל. ובנוסף המשטרה לעולם אינה מגנה את התנהגות אותם שוטרים המתנהגים בצורה אלימה ביותר כלפי אזרחי ישראל" // דעה

צפו: המעשה בבני ברק הצריך תגובה קשה // דעה
הכוחות בבני ברק בליל שישי צילום: מתוך סרטון

בעקבות דיווח שהתקבל ביום חמישי בערב בסביבות השעה 21:00 על האירוע החמור שאירע בבני ברק, בו קבוצת נערים שעשו דין לעצמם החלו לתקוף ניידת סמויה, כשבמהלך התקיפה הם ניפצו את חלונות הרכב והבריחו את השוטרים בלבוש אזרחי (נדגיש כי לא היה כל חשש שנערים חרדים בני ברקים יתקפו את השוטרים בעצמם, כך שחשש על חייהם הוא טענת שווא), התעורר לו גל של תגובות נמרצות נגד הנערים ובעד המשטרה.

נציין כי מאות מקרים אחרים המתרחשים מדי יום, כאשר שוטרים עושים דין לעצמם ותוקפים חרדים חפים מפשע על לא עוול בכפם, ואעפ"כ לא שמענו אמירות כנגד אותם שוטרים כלל. ובנוסף המשטרה לעולם אינה מגנה את התנהגות אותם שוטרים המתנהגים בצורה אלימה ביותר כלפי אזרחי ישראל, וגם אם שמענו איזה שהיא אמירה כגון: כמו נחקור את הנושא, זה לא מתקרב כלל לאותם גינויים שנאמרו על אותו מעשה של חרדים מבני ברק.

נצטט את הגינויים למקרה שהגיעו גם מראה"מ, שרים, ח"כים וכמובן מהמשטרה עצמה: "יש לנהוג איתם בכל חומרת הדין" אמרו כולם.

תגובת המשטרה לא אחרה לבוא, שעתיים לאחר מכן הגיעו כוחות רבים שצבאו על רחובות העיר ונכנסו לתוככי הסמטאות בבני ברק. הם החלו להרים ידם בכל עובר אורח שנקלע לעברם. כלום לא היה מחוץ לרפרטואר: מכות, אלות, יריות, מעצרים. המראות בעיר התורה היו קשים.

מעניין מה הרעיד את המשטרה כל כך? כל עובר אורח היה בטוח כי העיר בעיצומה של מלחמה או פיגוע. לא פחות מכך. האמת, שמראות כאלו לא רואים, גם בחיפוש אחר מחבל שביצע פיגוע.

האם מקרה זה הוא היחיד שהמשטרה הזדעזעה ממנו? האם באמת השוטרים חששו לנפשם? מה שאף אחד אינו העלה על דעתו לעשות.

בואו נציץ ונראה מה קורה בשאר המגזרים, מה קרה אצל נערי הגבעות לפני כשבועיים בכניסה ליישוב חשמונאים? שמעתם על תגובה קשה? חמושים? מעצרים? פשיטות? כלום.

ידוע לכם היכן המשטרה מחזירה את כבודה לעין המצלמה? אצל החרדים.

מה קורה אצל הערבים בחברון? ביזיונות של ממש. תגובות חמורות לא שמענו, אולי עונש לחיילים "הפחדנים".

ידעתם איפה היו התגובות והתסכול של הכוחות? כאן אצל החרדים.

מה קורה במחאות האתיופים? הפיכת ניידות, מכות, איומים לרצח, היכן התסכול יוצא? אצל החרדים.

מה קורה אצל מפגיני השמאל בבלפור? התגובות הקשות רק אצל החרדים, הפראיירים שלא עושים כלום.

זאת התשובה: דווקא בבני ברק המשטרה ראתה את האירוע כחמור מאוד, כחציית קו אדום, עד היום היה על מי להוציא את הביזיונות - על החרדים.

המשטרה חוששת שמא זה יגמר ולא יהיה לה על מי לפרוק את התסכול והזעם. זהו באמת אירוע חמור וחציית קו אדום, צריך להרים את העיר על הרגליים.

מי שנשארו בסימן שאלה אלו הח"כים שלנו, החרדים! הם היו חייבים להוציא תגובה תוך שניות מפרסום הסירטון. מדוע??? האם זו דרכנו? לא. האם זו דרך התורה לשבור חלונות? ממש לא.

את דרך התורה נשאיר לעצמינו, אך לבוא ולהגן על המשטרה, על אלו שמפירי חוק יום ולילה, אלו שלקחו את יוסף פליישמן, על אלו שנותנים מכות לעיתונאים, על אלו שמתעללים בילדים קטנים ששותים כוס ברד ולא עוטים מסיכה? על אלו אנחנו נגן. למה? הציבור החרדי לא טיפש.

עד שהמשטרה בעצמה לא תכריז על אותן עבירות של אותם שוטרים כפשעים וכמעשים חמורים, אנו נמשיך ונסתכל על המשטרה כמשטרת פשע.

משטרה פשיטה פשע אירוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 34 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד