ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
בתום התייעצות

נתניהו החליט: הטיסות יעצרו ל-14 ימים, למעט חריגים

בשל החשש מהתפשטות המוטציות בישראל ומספרם הגבוה של החולים קשה, ראש הממשלה ערך התייעצות עם בכירים והוחלט כי מחר בישיבת הממשלה יתקבלו שורה של הגבלות כל טיסות נכנסות ויוצאות בנתב"ג

נתניהו החליט: הטיסות יעצרו ל-14 ימים, למעט חריגים
מטוס אל על צילום: משה שי, פלאש 90

בתום התייעצות שקיים הערב (מוצאי שבת) ראש הממשלה בנימין נתניהו, הוחלט כי מחר יובאו לישיבת הממשלה שורה של הגבלות על הטיסות לארץ ומהארץ למשך שבועיים, זאת בשל החשש מחדירת המוטציות לישראל.

בדיונים השתתפו שר הבריאות, יולי אדלשטיין, שרת התחבורה מירי רגב, ראש המל"ל מאיר בן שבת, מנכ"ל משרד הבריאות חזי לוי, וכן מנכ"לים נוספים ובכירי מערכת הבריאות ובהם הפרויקטור פרופ' נחמן אש והיועמ"ש אביחי מנדלבליט.

בדיון סוכם באופן עקרוני, בכפוף לאישור הממשלה, על הגבלות שיחלו מייד, עם אישור הממשלה, על טיסות מהארץ ולארץ. ההגבלות: איסור כניסה ויציאה של טיסות נוסעים זרות וישראליות וצמצום היתר ההגעה לנתב"ג, כך שיתאפשר רק במקרים חריגים שיאושרו ע"י ועדה בראשות מנכ"לי משרדי הבריאות והתחבורה.

עם אישור התקנות יגובש מתווה נפרד למקרים הומניטריים שיצריכו טיסות מיוחדות. כשההגבלות יחולו על טיסות נוסעים למשך 14 ימים וייכנסו לתוקף כאמור מייד לאחר אישור הממשלה.

קורונה נתב"ג בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד