ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
"העולם מתקיים בהבל פיהם"

בויז'ניץ מבהירים: "דבריו של הרבי מבטאים כאב"

מבית הרבי מויז'ניץ מבהירים כי הרבי מקפיד ומורה לשמור על הוראות הרפואה ובדבריו בסעודה שלישית ביטא כאב על כך שבממשלה מצאו את הדרך להמשיך פעילות בדברים רבים, אך מוסדות החינוך, שהעולם מתקיים בהבל פיהם של תינוקות של בית רבן, לא מצאו דרך לפתוח

בויז'ניץ מבהירים: "דבריו של הרבי מבטאים כאב"
הרבי מויז'ניץ צילום: דוד כהן - פלאש 90

הסערה שעוררו דבריו של האדמו"ר מויז'ניץ בסעודה שלישית לפתוח את תלמודי התורה ובתי החינוך, הובילו להבהרה מביתו של האדמו"ר בעניין, לאחר שהדברים עוררו סערה גדולה. 

"כפי שהודיע מרן האדמו"ר שליט"א כמה פעמים", מסרו מבית הרבי, "יש לשמור על הוראות הרפואה, מפאת סכנת הנגיף המשתולל, ולהקפיד שלא יזיקו לאחרים בשום צורה, וכן בצורך להתחסן מפני הנגיף כדברי הרופאים".

"דברי האדמו"ר שליט"א בסעודה שלישית", הדגישו מבית הרבי, "באו לבטא כאב רב על אשר מצאו לנכון להמשיך בפעילות מקומות רבים שהוגדרו כחיוניים משום מה, ולעומת זאת הורו לסגור מוסדות החינוך ללימוד תורה לתינוקות של בית רבן שהעולם מתקיים בהבל פיהם", כך מבית הרבי.

לסיום אומרים בויז'ניץ, "נחזור ונדגיש את דברי תורתנו הקדושה 'ונשמרתם מאד לנפשותיכם' ואין בכך כל שינוי".

לעת עתה עדיין לא ברור האם דבריו של הרבי יתפרסמו מחר בעיתון 'המודיע' כפי שביקש. בנוסף, לא נמסרה כל הודעה חדשה מבית הרבי בנוגע לפתיחת מוסדות החינוך מחר, שככל הנראה יפתחו מחר על פי ההנחיות. 

 

הרבי מויז'ניץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד