י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
אושר ועושר

חידוש גדול בעולם הגמ"חים: הקופה שתסדר את החתונה לילד

לחתן ילדים היא משימה משמחת שאמורה למלא את הלב באושר. אבל כאשר לא נערכים אליה מראש, היא עלולה למלא את הראש בדאגות • הכירו את מודל 'אושר בכבוד', המודל הכלכלי שיאפשר לכם לחתן בכבוד גם את הילד החמישי, השישי ואפילו את העשירי • אושר בכבוד יעשה לכם חיים הרבה יותר רגועים

חידוש גדול בעולם הגמ"חים: הקופה שתסדר את החתונה לילד
מחתנים בכבוד צילום: Unsplash

אין מי שלא מכיר את צמד המילים "מימון חוץ בנקאי", ויש גם מי שעושה מזה כסף. אבל לא רבים מכירים את צמד המילים "אושר בכבוד". מילים שיכולות להקל עליכם את אחת המשימות הקשות ביותר החל מהעשור החמישי בחיים – חתונות הילדים.

אם אתם צעירים בשנות העשרים והשלושים לחייכם ויש לכם ילדים אבל כבר לא ממש פעוטים, אתם חייבים את זה לעצמכם. אושר בכבוד הוא למעשה ארגון חסד בבסיסו ומהותו, אבל הרבה הרבה יותר מזה. הוא משתמש בכוח הציבור או מה שאנו קוראים 'כוח ההמונים' כדי להעניק לכל אחד מהפרטים, החברים בו, הרבה יותר כוח מכפי שהיה לו לבד.

רוצים לחתן את הילדים בראש שקט? לחצו כאן>>>

כדי להבין את זה בגיל צעיר, בשעה שהילדים קטנים ואתם מנסים לשרוד בין הבר־מצוות ואפילו לא חולמים על חתונות, אתם צריכים לקרוא את הסיפור הבא: ר' ירחמיאל הצליח לבנות בית ממוצע. איש לא היה מגדיר אותו "עשיר", אך רוב האנשים היו רואים בו "מסודר". הוא אמנם ניסה לחסוך לחתונות הילדים ואף הצליח, עם הילד הראשון הכל הלך בקלות, אצל השנייה היה אפעס קצת קשה, אך כאשר הגיע לילד השלישי, נאלץ לחפש הלוואות ולא בגלל שהמחותנים דקדקו על קוצו של שקל. ירחמיאל ידע מגיל צעיר שעסק חתונות הוא עסק לא קל, אבל עם סיום שבע הברכות של הילד השלישי, הוא הפנים...

מעתה נוספה לו "עבודה" חדשה. עבודת הגלגולים. אותה עבודה המשעבדת רוחו של אדם ויושבת כרחיים על צווארו. עם חתונתו של כל ילד נוסף הלכו הגלגולים ותכפו והקשו מאוד לרוות נחת מהנכדים הרבים... רחמנות על ירחמיאל. להזכירכם, ירחמיאל המסודר...

אושר בכבוד הוא בדיוק מה שאתם צריכים כדי להסיר מעליכם הרבה מהנטל שמונח על כתפיהם של הורים שמחתנים בפעם הראשונה וביתר שאת בזו השלישית והחמישית. המנגנון זהה לשיטות מימון סטנדרטיות – הפקדות קטנות שהולכות ומצטברות לסכום גדול לאורך השנים. הפקדות שמקנות חברות בגמ"ח ומזכות אתכם בהלוואה גדולה החל מ־36 אלף שקלים ועד 300 אלף לחתונתו של כל אחד מהילדים. בהתאם לגובה ההפקדות החודשיות ומספר שנות ההפקדה.

אבל מה שמייחד את אושר בכבוד הוא שאתם יכולים להצטרף גם אם הילדים שלכם גדולים. כלומר גם אם לא הצטרפתם למיזם כאשר הילדים תינוקות או פעוטות. אה, ויש עוד משהו קטן: הזכות להלוואה עומדת על בערך פי ארבעה מהיקף ההפקדה!

אתם רוצים לשאול איך זה עובד? מישהו כבר בדק זאת לפניכם. חברת הייעוץ הכלכלי 'WISE' עברה על המודל הכלכלי של אושר בכבוד וזה מה שכתוב בדו"ח שהוציאו כלכלניה: "אנו מאשרים כי ע"פ ניסיוננו המקצועי, מצאנו את המודל המימוני עולה בקנה אחד עם התיאוריה המימונית, וככל הקשור לסיכונים פיננסיים, בניהול סיכונים יעיל והתנהלות עסקית על בסיס המודל שהוצג, יש ביכולת המיזם לעמוד בהתחייבויותיו באיתנות ולאורך שנים".

הבסיס הוא פשוט: אתם מפקידים כסף עבור כל ילד. גובה ההפקדה משתנה בהתאם לצרכים ולמאפיינים של כל משפחה. כלומר, יש אפשרות להתאים את גובה ההפקדה ליכולת המשפחתית. ניתן להפקיד גם מכספי מעשר. כאשר הילד שלכם עומד להתחתן אתם מקבלים הלוואה בסכום שיכול להגיע עד 300 אלף שקל לילד וההחזרים הוגנים ונוחים. כאשר סיימתם לשלם את כל ההלוואה, אתם מקבלים בחזרה מחצית מהסכום שהפקדתם. זו למעשה התשתית של המיזם המבוסס על ערבות הדדית.

כל זה קורה בשקיפות מלאה בליווי מקצועי ומשפטי של פירמת עורכי הדין 'הרצוג פוקס נאמן', ובליווי צמוד של רואה חשבון. החברים בגמ"ח 'אושר בכבוד' יכולים לבדוק בכל רגע נתון את מצב הפקדותיהם והחזריהם באתר הארגון או באמצעות מערכת טלפונית ממוחשבת.

אם גם אתם רוצים לחתן ילדים ולראות נחת מהנכדים מבלי לחוות כמה שנים קשות, אל תתלבטו, תקליקו (כן. כאן!) ובואו לראות כמה פשוט לחיות באושר ובכבוד.

פרנסה בכבוד גמ"ח גמ"חים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד