י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
שת"פ נדיר

מהלך היסטורי לשיתוף פעולה בין דואר ישראל ומנהל הדואר באמירויות

חברת דואר ישראל מכריזה על מהלך היסטורי והחלה לשלוח ולקבל חבילות ודברי דואר מאיחוד האמירויות

מהלך היסטורי לשיתוף פעולה בין דואר ישראל ומנהל הדואר באמירויות
מפעל הדואר צילום: Yaakov Naumi/Flash90

חברת דואר ישראל יוצאת במהלך היסטורי לשיתוף פעולה עם מינהל הדואר באמירויות ((Emirates Post, במסגרתו ניתן מעתה לשלוח ולקבל מאיחוד האמירויות מכתבים וחבילות, שיישלחו בדואר רגיל, וכן בדואר רשום ומשלוחי EMS מהירים.

דני גולדשטיין מנכ"ל דואר ישראל אמר "אנו שמחים ומתרגשים על שיתוף הפעולה עם איחוד האמירויות שיאפשר להרחיב את פעילות הסחר המקוון בישראל למדינות נוספות. לחברה הסכמים עם למעלה מ-150 מינהלי דואר בעולם, וזו עדות נוספת ליכולות של דואר ישראל כגורם מרכזי בתחום הסחר המקוון בישראל התורם להורדת יוקר המחיה. מערכת היחסים שנרקמת בין ישראל לבין איחוד האמירויות, והחיבור בין מינהלי הדואר יאפשרו להדק את קשרי המסחר בין המדינות".

גלעד תירוש, סמנכ"ל הסחר והשליחים בדואר ישראל אמר "אנו מצפים לתחילת העבודה מול דואר איחוד האמירויות שהפגינו מקצועיות רבה בכל התהליך. שיתוף הפעולה יאפשר לנו להרחיב את סל הפתרונות שלנו ולהציע ללקוחותינו הפרטיים והעסקיים את המגוון הרחב ביותר של מדינות אליהן יוכלו לשלוח ולקבל חבילות ודברי דואר ובמחירים המשתלמים ביותר".

בימים אלה השיקה חברת דואר ישראל את "דואר בקליק" שירות מקוון, המאפשר ללקוחות פרטיים ועסקיים, השולחים טובין ומסמכים לחו"ל, לבצע פעולות עצמיות מהבית או מהמשרד עוד לפני ההגעה לסניף הדואר. השירות מאפשר למלא מראש באתר הדואר (www.israelpost.co.il) פרטי מידע מקדים לפני משלוח החבילות לחו"ל, לבחור את שיטת השילוח הרצויה, לשלם מראש את דמי המשלוח וכן להדפיס את מדבקת המשלוח וכל זאת לפני ההגעה לסניף. השירות ניתן ללא תשלום וצפוי לייעל משמעותית את תהליכי המשלוח לחו"ל, שכן הלקוחות יכולים לבצע מגוון פעולות בעצמם, תוך שליטה מלאה בתהליכי המשלוח, בזמן ובמקום שנוחים להם, ולהזמין תור מראש לסניפי הדואר לצורך ביצוע מסירת המשלוחים כמעט ללא המתנה.

 

שירות "דואר בקליק" מושק על רקע דרישות החובה של איגוד הדואר העולמי, רשויות המכס ומינהלי הדואר בעולם למתן מידע מקדים על משלוחי טובין לפני משלוח לחו"ל החל מ-1.1.2021, והוא יסייע בשיפור השירות הכלל עולמי, יצירת סטנדרטיזציה ואחידות בעולם השילוח הבינלאומי, תוך שיפור תהליכי השחרור מהמכס. כל לקוח ששולח טובין לחו"ל החל מינואר באמצעות דואר ישראל, נדרש לדווח טרם המשלוח על פרטי התכולה וערכה, ולציין פרטי שולח ונמען, לרבות שמות, כתובות ומספרי טלפון.

 

דואר ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד