י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
פרנסה בשפע

לראשונה בהיסטוריה: אמירת פרשת המן ביום המסוגל יחד עם מרן שה"ת

בביתו של רשכבה''ג מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א יתכנסו גדולי הדור ויחד ייאמרו את 'תפילת המן' ביום המסוגל לישועתכם, בכדי שיהיה לכם פרנסה בשפע ברווח, ולא די בכך, לאחר התפילה יתקיים מושב בית דין היסטורי בו ייגזרו כי התורמים יזכו במידה כנגד מידה שלא יבואו לידי עוני • השם שלכם חייב להיות שם

לראשונה בהיסטוריה: אמירת פרשת המן ביום המסוגל יחד עם מרן שה"ת
הגר"ח קנייבסקי צילום: קופת העיר

ביום שלישי פרשת בשלח זה קורה, ביום המסוגל לפרנסה, ביום שייעד הרה''ק רבי מנחם מנדל מרימינוב זיע''א לאמירת פרשת המן כסגולה לפרנסה, יתקיים המעמד הנדיר הזה, מעמד שקורה פעם בשנה, מעמד שאסור לנו, שאסור לכם, לפספס אותו, כי זה ההזדמנות שלנו לחיי פרנסה, לחיי עושר.

יש לכם עד יום ג' בלבד לנצל את היום המסוגל, לחצו כאן ותראו פרנסה בשפע>>>

ביום שלישי הקרוב לפרשת בשלח, יקיים רשכבה''ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט''א מעמד נורא הוד במעונו שברחוב רשב''ם בבני ברק, במעמד יאמר שר התורה את פרשת המן המסוגל ביום המסוגל כאשר הוא יעתיר בעבורכם לפרנסה בשפע ברווח.

ולא רק הוא בלבד יהיה שם, במעמד נורא ההוד יטלו חלק גם מרן הגאון רבי שרגא שטיינמן שליט''א ומרן הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי שליט''א שיחד עם מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א ייאמרו את פרשת המן לישועתם של אלפי תורמי 'קופת העיר'.

המעמד יתקיים ביום שלישי בשעה 16:00 אחה''צ, בשבילכם ולמענכם, המעמד יועבר כולו בשידור חי בכדי שגם אתם תוכלו להצטרף למעמד התפילה הזה, בכדי שגם אתם בבתים תוכלו לומר את 'פרשת המן' יחד עם רשכבה''ג מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א, בכדי שגם אתם תהיו חלק מהמעמד המרטיט הזה.

יש לכם עד יום ג' בלבד לנצל את היום המסוגל, לחצו כאן ותראו פרנסה בשפע>>>

זה לא מעמד שקורה כל יום, זהו מעמד היסטורי ונדיר לכל דבר, גדולי הדור בראשות רשכבה''ג מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א יאמרו את פרשת המן בשבילכם, כדי שלכם יהיה עתיד טוב יותר, עתיד כלכלי, פרנסה בשפע ברווח, ללא עגמת נפש, ללא עוני, פרנסה שיש בה כבוד.

המעמד לא יסתכם בתפילת המן, לאחר התפילה יתיישבו גדולי הדור למושב בית דין היסטורי בו ייגזרו כי מי שתורם לעניים דרך 'קופת העיר' יזכה במידה כנגד מידה שלא יגיע לידי עוני, אתם מבינים את המשמעות של הדבר, בית דין, בראשות מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א יגזרו שלא תבואו לידי עוני, יגזרו שיהיה לכם פרנסה בשפע ברווח.

במעמד יחתמו גדולי ישראל לאחר מושב הבית דין על 'שטר פרנסה' מיוחד בו הם גוזרים על תורמי 'קופת העיר' שיזכו במידה כנגד מידה שלא יבואו לידי עוני ויהיה להם פרנסה בשפע ברווח. ע"פ הוראת מרן שה"ת הסכום עבור שטר הפרנסה הוא בתרומה ל'קופת העיר' של 100 ש''ח למשך 18 חודש, שהם בממוצע החזקת חצי חודש של משפחה בקופת העיר.

נגיף הקורונה עדיין כאן, העול הכלכלי נושף בעורפנו, ואולי זה הזמן להצטרף למעמד הכביר הזה, זה הזמן להצטרף לתפילה המיוחדת הזו, בכדי שלא תקשה עלנו הפרנסה, בכדי שנוכל לכלכל את משפחתנו, את ילדנו, זה לא רק תפילה, זה גם מושב בית דין, זו גזירה, גזירה שלא נגיע לידי עוני, גזירה שיהיה לנו פרנסה בשפע ברווח. מצטרפים כעת למעמד נורא ההוד.

ב'קופת העיר' מציינים כי בשל המשך התפשטות נגיף הקורונה הם קוראים לכל אחד ואחד שיצטרף לשידור החי שיתקיים ביום שלישי הקרוב בביתו של רשכבה''ג מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א בכדי שיאמרו יחד את 'תפילת המן' שניים מקרא ואחד תרגום.

יש לכם עד יום ג' בלבד לנצל את היום המסוגל, לחצו כאן ותראו פרנסה בשפע>>>

פרשת המן הגר"ח קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!