י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
עומס מטורף

חולת קורונה נפטרה באמבולנס: לא היה להיכן לפנותה

חולת קורונה שפונתה על ידי צוות מד"א מבית האבות בו היא מתגוררת, נפטרה באמבולנס לאחר שאף בית חולים לא יכול היה לקבלה בעקבות העומס הרב • מנכ"ל מד"א אלי בין: "חולים ממתינים שעות באמבולנסים"

חולת קורונה נפטרה באמבולנס: לא היה להיכן לפנותה
בדיקת קורונה באמבולנס צילום: דוברות מד"א

העומס על בתי החולים ממשיך לגבות קורבנות. חולה מבוגרת שפונתה מבית האבות בו היא מתגוררת, נפטרה באמבולנס לאחר שאף בית חולים לא הסכים לקבל אותה בעקבות העומס.

בתוכניתה של יעל דן בגל"צ סיפר אלי בין מנכ"ל מגן דוד אדום כי "חולים ממתינים שעות באמבולנסים. היום נפטרה חולה מבית אבות באמבולנס כי בתי חולים לא רצו לקבל אותה". לדבריו, האישה - מבוגרת חולת קורונה, פונתה לבית החולים בעקבות קוצר נשימה חמור. בשל העומס לא היה אף בית חולים שיכול היה לקבל אותה לאשפוז. הצות הרפואי באמבולנס הכניס לה טובוס לקנה הנשימה, מצבה הידרדר והיא נפטרה.

אתמול (מוצ"ש) הודיעו בתי החולים הציבוריים כי בעקבות סירוב משרד האוצר להגיע להסכמות, בתי החולים הציבוריים שערי צדק, לניאדו, מעייני הישועה ו-3 בתי החולים בנצרת לא יקבלו החל מהיום אמבולנסים, אלא במקרים מצילי חיים.

לדבריהם, "ביום חמישי הסתיימה ללא תוצאות פגישת מנהלי בתי החולים הציבוריים עם משרד האוצר. מנהלי בתי החולים ביקשו להמשיך את המו״מ, אך פקידי האוצר סרבו להמשיך והשאירו את מנהלי בתי החולים לבדם בחדר הישיבות. המצב הנוכחי לא מאפשר לבתי החולים לרכוש ציוד, לשלם לספקים ולהפעיל את בתי החולים בצורה תקינה. מנהלי בתי החולים קוראים לראש הממשלה ושר האוצר להתערב באופן מיידי ולסיים את המו״מ".

 

 

 

קורונה אמבולנס מד"א אלי בין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד