י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הוקם מוקד מיוחד

המכללה לסטודנטים: הלשינו על מי שמפר את תקנות הקורונה

מכללה בבוסטון הורתה לסטודנטים לדווח זה על זה אם מישהו מהם מפר את הוראות הקורונה | המכללה פרסמה טופס מקוון, במטרה לאפשר הלשנות ותיעוד מקרים כאלה

המכללה לסטודנטים: הלשינו על מי שמפר את תקנות הקורונה
אילוסטרציה צילום: unsplash

מכללה בבוסטון מעודדת סטודנטים לדווח זה על זה אם הם מפרים את ההנחיות שנועדו לרסן את נגיף הקורונה, המכללה בניוטון מסצ'וסטס שבפאתי בוסטון מבקשת לדווח על הפרות קלות על הכללים, כגון לבישת מסכות בצורה לא תקינה.

המכללה פרסמה טופס מקוון, במטרה לאפשר הלשנות ותיעוד מקרים כאלה, המכללה תבדוק כל תלונה שתגיע לוודא שהיא אכן נכונה. בדרך כלל, הטופס משמש להפרות חמורות אחרות, כמו אלימות פיזית, צריכת אלכוהול, גניבה, הימורים ופשעים חמורים אחרים.

אך כעת הטופס מאפשר לדווח על אנשים שאינם חובשים מסכות כראוי או אינם מכבדים את הנחיות ההתרחקות החברתית במלואן, קוד ההתנהגות של הסטודנטים במכללה קובע כי סטודנטים יכולים אפילו להיות מושעים או להיזרק מהדיור בקמפוס אם הם מסרבים לציית. אלה שכבר גרים מחוץ לקמפוס עלולים לאבד את ההזדמנות שלהם להגיש בקשה לדיור עתידי בקמפוס.

הטופס כולל אפשרות דיווח של כל אפשרות לגבי מסיכות פנים. התבקש מהאדם ללבוש מסכה וסירב / הציע לאדם מסיכה וסירב / ביקש שיעזוב את המקום ויחזור עם מסכה וסירב / האדם חבש את המסכה בצורה לא נכונה ולא תיקן אותה (כלומר מעל האף) / לא קיים את ההוראה למרחק חברתי / חוזר שוב ושוב ללא מסכה / מסרב שוב ושוב למרות הפצרות לקיים ריחוק חברתי / קבוצה גדולה מדי שחורגת ממספר המותר להתאסף.

מכללת בוסטון היא לא המקום היחיד להשכלה גבוהה הנוקט עמדה מחמירה יותר בכל הנוגע לחוקי הקורונה, אוניברסיטת בוסטון יישמה גם מערכת דומה ואף הקימה 'מוקד' להפרות. כמעט 200 שיחות התקבלו במהלך החודש הראשון להפעלתו.

קורונה בוסטון מכללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד