י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הפתעה בחסידות

האדמו"ר מינה את הבן השלישי לרב בטבריה

לאחר שהבן הוא הרב הצעיר בנתניה, והבן השני המשמש כראש רשת הישיבות, מינה הרבי מצאנז את בנו השלישי המשפיע רבי אברהם הלברשטאם לכהן פאר כרב קרית צאנז טבריה, המתפתחת בצעדי ענק 

האדמו"ר מינה את הבן השלישי לרב בטבריה
הרב החדש, רבי אברהם הלברשטאם צילום: י.ו

בהפתעה גמורה הכתיר בשבת האחרונה האדמו"ר מצאנז את בנו הגאון רבי אברהם הלברשטאם, חתנו של האדמו"ר מסטראפקוב, לכהן כרבה של קרית צאנז טבריה.

בליל שבת קודש בעת עריכת הטיש, הכריז המשב"ק הרב בערל שטמר בשם הרבי על בנו כי הוא יכהן כרב הקהילה בקרית צאנז טבריה.

הגאון רבי אברהם הלברשטאם הוא בנו השלישי של האדמו"ר מצאנז, הרב החדש מוכר בחסידות כתלמיד חכם עצום ובעל דרשן נפלא, וכבר בגיל 23 אחרי נישואיו, זכה לסיים את הש"ס במסגרת לימודיו בכולל.

לפני מספר שנים החל למסור שיעורים בישיבת צאנז, כשבמקביל הפך לדמות הדומיננטית בישיבה לצעירים דברי חיים בקרית צאנז נתניה, כשתוארו היה "המשפיע" של הישיבה.

במקביל לשיעוריו הנפלאים, היה מעביר בין לבין דרשות מוסר וחינוך בקרב הבחורים שהעריצו אותו עד מאוד.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי כאמור מדובר בהפתעה מוחלטת שהבן השלישי מונה לרבה של קרית צאנז טבריה. הקריה נוסדה במעמד גדול בשנת תשע"ה שם מתגוררים כיום קרוב ל- 300 משפחות, כשבימים אלו מתחילים בפרויקט נוסף של שלב ג' שם יבנו עוד 200 דירות כשהיעד של הקריה להגיע לאלף משפחות כ"י בעשור הקרוב.

במקביל לפרויקטים הנבנים בקרית צאנז טבריה השוכנת במתחם פוריה בעיר, נרכשים דירות ישנות ברחובות הסמוכים לקריה. כשכיום עומד בראש הקהילה הדומ"צ הגאון רבי זאב וקסברגר. 

תושבי הקריה בטבריה ששמעו מנתניה על המינוי המפתיע במוצאי שבת יצאו בריקוד ספונטני מריחוק מקום בקרית צאנז טבריה ומקירוב לבבות לכבוד המינוי החדש של הרב הנערץ שיחל להנהיג את הקהילה.

 

 

הרבי מצאנז טבריה סטראפקוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד