י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
חבר הפרלמנט שיתף

שילוט אנטי-ישראלי בלב פריז: "חרם על חברת טבע"

במרכז בירתה של צרפת פורסם שלט הקורא להחרים את תוצרתה של חברת התרופות הישראלית 'טבע' | "אצל הרוקח אני אומר לא לתרופות של טבע. חרם על ישראל! חרם על טבע!"

שילוט אנטי-ישראלי בלב פריז: "חרם על חברת טבע"
השילוט האנטישמי בפריז צילום: צילום מסך

חבר הפרלמנט הצרפתי מאיר חביב שיתף היום בחשבון הטוויטר שלו תמונה של שילוט בתחנות אוטובוס בפריז בהם נכתב, "אצל הרוקח אני אומר לא לתרופות של טבע. חרם על ישראל! חרם על טבע! אני לא תומך באפרטהייד הישראלי. צדק למען פלסטין".

"שנאת ישראל=מוטציה של שנאת צרפת" כתב חבר הפרלמנט מאיר חביב והוסיף כי "פריז, 24 בינואר 2021, תחנת אוטובוס בשדרת סן-מישל. אפילו תרופות הם מחרימים! שנאה טהורה, ללא סינון בלב פריז".

עוד כתב חבר הפרלמנט: "שלא תהיה אי הבנה: שנאת ישראל שווה לשנאת יהודים. השנאה הזו הורגת בצרפת, היא הרגה את אילן חלימי, הרגה בטולוז, בהיפר כשר, את שרה חלימי, מיריי קנול, בשם התפיסה השקרית והמסוכנת של חופש ביטוי, מאפשרים לשנאת ישראל ולאנטישמית להיכנס לראשו של הציבור".

"ישראל, מדינת אפרטהייד?! זה בדיוק ההפך. אזרחים ערבים נהנים שם משוויון זכויות מלא, הם נמצאים בכל רמות החברה, מהפרלמנט ועד בית המשפט העליון, כולל בתי חולים וצבא! האמת לפעמים כואבת, אבל כמה מדינות ערביות נוהגות כך כלפי דתות אחרות? מי שרוצה להחרים שילך עד הסוף! שיחרים גם את הדיסק און קי, את וואייז, את החלונות הסולאריים, העגבניות שרי וכו'! אני לא דואג רק לעתידם של יהודי צרפת, אני דואג בעיקר לצרפת. הרבה מילים, מעט מאוד מעשים".

חברת הפרסום JCDECAUX המפעילה את אותם שלטים הגיבה לציוץ של חבר הפרלמנט וכתבה: "4 שלטים מסוג זה נמצאו עד עכשיו והוסרו במיידי על ידי נציגינו אתמול והיום. צוותים נוספים גויסו על מנת לבדוק שטחי הפרסום שלנו בפריז. אנחנו מגישים תלונה. בברכה".

אנטישמיות פריז מאיר חביב חברת טבע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד