י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אירוע הירי בבני ברק

אייכלר על המשטרה: "בפרק הבא יירצח יהודי חף מפשע"

חבר הכנסת אייכלר הגיב בצורה קשה לאירוע בו שלף שוטר נשק בלב בני ברק וירה באוויר. לדברי אייכלר, דבר זה עלול להוביל לרצח של יהודי חף מפשע | עו"ד בן גביר: "לא יכול להיות שכאשר מחבלים משליכים אבנים ובקבוקי תבערה לעבר כוחות הביטחון אין תגובה, וכאשר מדובר בציבור החרדי, היד קלה על ההדק"

אייכלר על המשטרה: "בפרק הבא יירצח יהודי חף מפשע"
ישראל אייכלר נואם במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

תגובה חריגה: בהתייחסו לאירוע הירי שהתרחש היום (ראשון) בבני ברק בו במהלך הפגנה שלף אחד השוטרים את נשקו האישי וירה באוויר, בטענה כי חש סכנה על לחייו, אייכלר משגר תגובה שתעורר מן הסתם סערה.

"אקדח שיורה כדור באוויר בפרק ראשון, ירצח יהודים חפים מפשע בפרקים הבאים", אמר אייכלר בפרפרזה ל"אקדח שהופיע במערכה הראשונה, יירה בשלישית". אייכלר הוסיף והגיב באופן קשה נגד התנהלות המשטרה: "הרוצח העתידי יקבל גיבוי מוחלט של צוררי החרדים בגטו העברי, בטענה כי זו הגנה עצמית".

אייכלר הבהיר בדבריו כי "חייבים לדרוש בכל תוקף את ההתפטרות המפקדים המשתוללים ברחוב החרדי". לדבריו, "אחרת כל שליטי המדינה יישאו באחריות לשפיכות דמים שעלולה להיגרם חלילה".

בנוסף, עורך הדין איתמר בי גביר מסר בתגובה לירי באוויר שביצע שוטר בהפגנה בבני ברק: "המשטרה חצתה קו אדום. דם החרדים הופקר. לא יכול להיות שכאשר מחבלים משליכים אבנים ובקבוקי תבערה לעבר כוחות הביטחון אין תגובה, וכאשר מדובר בציבור החרדי, היד קלה על ההדק".

בן גביר ניצל את ההזדמנות ותקף את הנציגות החרדית: "הציבור החרדי נמצא במשבר האמון הגדול בתולדות המדינה ומשטרת ישראל מחויבת לפעול אך ורק על פי החוק. אסור לחכות לאהוביה סנדק 2".

איתמר בן גביר ישראל אייכלר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד