י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מתדרכת את התקשורת

המשטרה בהסתה חסרת תקדים: "נערכים לרצח שוטר"

משטרת ישראל ממשיכה בהסתה כנגד הציבור החרדי ובמקום להודות בטעותה ולהעמיד לדין את השוטר שירה באוויר בבני ברק, היא בוחרת להאשים את הציבור החרדי בכוונתו לרצוח שוטר

המשטרה בהסתה חסרת תקדים: "נערכים לרצח שוטר"
המשטרה בבני ברק צילום: Tomer Neuberg/Flash90

הסתה חסרת תקדים של כלי התקשורת והמשטרה כנגד חרדים: לאחר האירוע החמור, בו תועד שוטר, כשהוא יורה באוויר במהלך הפרת סדר ברחוב השומר בבני ברק - מטרים ספורים מקהל רב של עוברי אורח וילדים, המשטרה מסיטה מעצמה את האחריות ובמקום להעמיד לדין את השוטר הסורר, היא מסיתה בכלי התקשורת כי הם "מתכוננים להרג שוטר על ידי חרדים".

ב'חדשות 13' דווח הערב כי המשטרה נערכת לתרחיש שבו שוטר ייהרג על ידי מפגינים ומתדרכים את השוטרים לפעול בהתאם. הדברים מגיעים כאמור לאחר ששוטר, שלדבריו, "חש מאויים" ירה באוויר בבני ברק.

כזכור, במהלך העימותים מוקדם יותר היום (ראשון) בין המשטרה למפגינים, אחד השוטרים שלף את נשקו האישי וירה לאוויר. במשטרה טוענים, כי הוא חש "סכנה לחייו". במקום להודות בטעות ולהעמיד את השוטר לדין, בחרה המשטרה להאשים את הציבור החרדי בכוונה לרצוח שוטר.

ממשטרת ישראל התייחסו לירי שביצע שוטר בלב בני ברק: "לפני זמן קצר במהלך פעילות מבצעית לאכיפת תקנות קורונה בעיר בני ברק, החלה התקהלות המונית של תושבי המקום סביב השוטרים, תוך יידוי אבנים לעברם. בתוך כך, השוטרים חשו סכנה לחייהם ולפיכך אחד השוטרים ביצע ירי באוויר. האירוע נמשך ללא נפגעים".

משטרת ישראל ירי באוויר הסתה נגד חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד