י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
וונדליזם חמור

צפו: קיצוניים השחיתו את הרכבת הקלה בירושלים

ידי כוחות הביטחון מלאות עבודה: בעוד בבני ברק עסוקה המשטרה בתצוגת תכלית של כוחות המשטרה של גוש דן, לנוכח ההפרות לטענתם של הגבלות הקורונה. בירושלים השחיתו הקיצונים את הרכבת הקלה ברחוב שבטי ישראל כמחאה נגד עבודות הרכבת הקלה ברחוב בר אילן

צפו: קיצוניים השחיתו את הרכבת הקלה בירושלים
השחתת הרכבת הקלה בי-ם צילום: ישי ירושלמי, בחדרי חרדים

המחאה עלתה שלב: מזה זמן רב נערכים כמעט מידי יום הפגנות ברחובות ירושלים נגד מעבר הרכבת הקלה ברחוב בר אילן, למרות ההסכמות שהושגו לטענת העירייה בינה לבין התושבים, בעדה החרדית בירושלים טוענים כי מדובר בפרצה חמורה שיש להילחם בה בכל תוקף.

לאחר שריפת טרקטור ומחאות כמעט יומיומיות, נמשכות העבדות לתשתית של מסלול הרכבת הקלה ברחוב בר אילן, למורת רוחם של הקנאים הקיצונים, הערב (ראשון) המחאה עלתה שלב.

על פי הדיווחים, שני קיצונים רעולי פנים הגיעו לתחנת הרכבת ברחוב שבטי ישראל פינת שד' בר-לב בעיר, ועם עצירת הרכבת הקלה בתחנה, הם החלו להתיז עליה זפת - צבע שמן, לאורך הרכבת כולה, כמו גם על עמדות התיקוף, ובכך הוציאו את הרכבת משימוש, וזאת בנוסף לוונדליזם חמור בתחנת ההמתנה.

מהמשטרה נמסר: לפני זמן קצר התקבל במשטרה דיווח לפיו נגרם נזק בתחנת "שבטי ישראל" של הרכבת הקלה, חלונות רכבת שנכחה בתחנה חלקן נצבעו והונח מכשול על גבי המסילה. כתוצאה מכך נגרם נזק בתחנה ולחלונות הרכבת ותנועת הרכבת התעכבה עד פינוי המכשול.

שוטרים שהגיעו למקום, פתחו בסריקות לאיתור החשודים במעשי הוונדליזם החמורים, עד כה הם לא אותרו.

הרכבת הקלה השחתה ונדליזם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד