י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

'שומרי משקל' מציגה: התוכנית שתנצח את הרעב והפיתויים

'שומרי משקל' משיקה את תוכנית ההרזיה הבינלאומית 'מומנטום' בהשקעה של כ-2 מיליון ש"ח ומתאימה את התוכנית לשוק הישראלי לפיו: הרעב הוא תנאי חשוב להצלחה

'שומרי משקל' מציגה: התוכנית שתנצח את הרעב והפיתויים



שומרי משקל הכריזה על המהלך השיווקי המרכזי של החברה לשנת 2010, במסגרתו תשיק את תוכנית ההרזיה הבינלאומית המהפכנית 'מומנטום'. בתוכנית המומנטום עניין הרעב הוא תנאי חשוב להצלחה. עקרונות "האכילה המספקת" של התוכנית יאפשרו לכם להיות שבעים כל הדרך אל ההצלחה. ההתמודדות עם הפיתויים היא אתגר בתהליך ההרזיה עפ"י תפיסת שומרי משקל. תהליך ההרזיה בשומרי משקל אינו עוד דיאטה אלא "החיים האמיתיים", במובן הטוב של המילה. תוכנית המומנטום פותחה על מנת לאפשר למשתמשים בה אוכל טוב, פינוקים ובילויים כחלק אינטגראלי מתוכנית ההרזיה.

הדרך להצלחה עוברת דרך אימון ייחודי,וריטואלי לתהליך ההרזיה, זאת באמצאות מפת ההצלחה אשר פותחה באופן ייעודי לתוכנית ע"י שומרי משקל ישראל. האימון יאפשר להסתכל על המצבים השונים בתהליך בצורה מחויכת וידידותית יותר ויראה את הדרכים השונות להתקדם לעבר פסגת ההצלחה. תוכנית ה'מומנטום' מתאימה לאנשים עם צרכים וסגנונות חיים שונים, וזאת בליווי מדריכה מוסמכת (שרזתה עם השיטה) ובעזרת תמיכה קבוצתית בכל אחת מ- 470 קבוצות התמיכה של שומרי משקל ברחבי הארץ.

השקתה של התוכנית באה לאחר תהליך אינטנסיבי של מספר חודשי מחקר ופיתוח על ידי מומחים של שומרי משקל בעולם וישראל. התוכנית הותאמה לקהל המרזים הפוטנציאלי בישראל. התוכנית מושקת מיד לאחר חג הפסח ולקראת חודשי הקיץ – זמן בו רבים מבקשים להתחיל בדיאטות ולחזור למשקל התקין ולגזרה מחמיאה.

את השקת התוכנית ילווה קמפיין פרסום רחב היקף באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב. קמפיין הפרסום יעלה ויכלול פרסומת טלוויזיה אשר תעלה בערוצי הברודקאסט לשלושה שבועות, ובנוסף קמפיין ומודעות בעיתונות ארצית ומגזינים. במרכזו של הקמפיין, אשר צולם בישראל, בחורה אשר יושבת במשרד וסביבה מתעופפים פיתויים רבים – עוגות, קוראסונים וכיו"ב. הסרט צולם בטכניקה מיוחדת כשהשחקניםנתלו באמצעות כבלי קרקס ליצירת תחושה כאילו הם מתעופפים באוויר. הבחורה עצמה לא נכנעת לפיתויים, בזכות תוכנית ה'מומנטום', ועוברת את היום בהצלחה כשהיא משאירה את הפיתויים מאחוריה. סך ההשקעה בקמפיין הפרסום הינה 2 מיליון ₪.

על שיטת הנקודות

שיטת הנקודות, שפותחה על ידי שומרי משקל העולמית, חוללה מהפכה בתחום ההרזיה ברחבי העולם וזוכה להצלחה גורפת. מניסיונם של מיליוני לקוחות מצליחים של שומרי משקל בארץ ובעולם, ההרזיה בשיטת הנקודות קלה יותר והשמירה לאורך זמן פשוטה ומשתלבת היטב באורח החיים.
על שומרי משקל.

שומרי משקל Weight Watchers int הינה חברת ההרזיה המובילה בעולם ופועלת מזה 46 שנים. החברה מפעילה בו זמנית כ- 50,000 קבוצות בכל שבוע, בלמעלה מ- 30 מדינות, המעניקות שירות לכ- 1.5 מיליון מרזים. שומרי משקל פועלת בישראל החל משנת 1966 ונחשבת לחברת ההרזיה הותיקה והמקצועית עם תוכניות מהמתקדמות והמובילות בענף (שיטת הנקודות)- מה שהופך את שומרי משקל לחברה הגדולה והמצליחה ביותר בשוק. שומרי משקל מפעילה כיום כ-470 קבוצות, זאת באמצעות צוות של כ- 300 מדריכות, מדריכים ופקידות, המעניקים שירות לכ- 15,000 מרזים כל שבוע.

שיטת שומרי משקל מתחדשת ומתעדכנת באופן מתמיד, בבסיסה היא כוללת תמיכה קבוצתית, תכנית לשינוי הרגלים ולפעילות גופנית, ותוכנית תזונתית המבוססת על שיטת הנקודות. שומרי משקל מכוונת לאכילה נכונה ומאוזנת של כל סוגי המזון, תוך התאמה אישית ליעדים ולקצב הירידה במשקל, ותמיכה וייעוץ קבועים לאורך כל הדרך. הקבוצות מונחות ע"י מדריכים ומדריכות , שרזו באמצעות שומרי משקל ומשמשים מודל לחיקוי.

את תכניות שומרי משקל להרזיה מפתח צוות מומחים מגוון אשר כולל מדענים, רופאים מומחים מתחומי בריאות נשים, מומחים מתחום מדעי ההתנהגות, דיאטנים מוסמכים, יועצים ומומחים לפיתוח תוכניות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד