י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
תיעוד בלעדי

הזעם של גפני על נתניהו: "אנחנו עבדים שלכם? נשקול מחדש שותפות"

בתיעוד בלעדי שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' נשמע ח"כ גפני משוחח בזעם עם עובדת בכירה בלשכת ראש הממשלה. גפני האשים את נתניהו על שנכנע לכחול לבן בעניין העלאת הקנסות. קודם לכן, בשיתוף פעולה בין כחול לבן לליכוד, סונדל ניסיון חרדי למסמס את החוק להעלאת הקנסות

הזעם של גפני על נתניהו: "אנחנו עבדים שלכם? נשקול מחדש שותפות"
משה גפני ובנימין נתניהו צילום: באדיבות המצלם

בסיעות החרדיות זועמים על ראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות אישור חוק העלאת הקנסות בקריאה ראשונה, כאשר בליכוד משתפים פעולה עם כחול לבן בכדי לזרז את הליך החקיקה ולהשלימה עד לסוף השבוע.

בשעות הצהרים המוקדמות אישרה מליאת הכנסת את החוק להעלאת הקנסות, כך שמי שיפתח את מוסדות הלימוד בניגוד להנחיות משרד הבריאות ייקנס בסכום של 10,000 ש"ח, ואף מסתכן בצו על תנאי וברישום פלילי ועלול להיענש בעד שנתיים מאסר.

בסיעות החרדיות ניסו למשוך את אישור המליאה בקריאה שנייה ושלישית וגרמו לכך שהחוק יגיע לדיון בוועדת הכנסת קודם הדיון והמשך החקיקה בקריאה שנייה ושלישית, כך שהחוק יתעכב, ויידרש להמתין יומיים לכינוס מליאה נוסף.

אלא שבשיתוף פעולה בין הליכוד וכחול לבן, יריב לוין הוציא את המליאה להפסקה בלבד, בכדי לאפשר את השלמת הליך החקיקה עוד היום ובכך לבטל אפשרות לעכבו במספר ימים כשעד אז קיוו בסיעות החרדיות, יפקע הסגר והחקיקה תהפוך לחסרת משמעות. 

בתיעוד וידיאו בלעדי שמתפרסם ב'בחדרי חרדים' נראה חבר הכנסת משה גפני בשיחה עם בכירה בלשכת ראש הממשלה. בשיחה מביע גפני זעם על ההחלטה: "מה זה הדבר הזה", נשמע גפני זועם, "אני גם שותף, שיתייעץ איתנו גם כן".

גפני אף שלף איום בשיחה: "מה הייתם עושים בלי החרדים?", נשמע גפני כשהוא תוקף את הכניעה של נתניהו למפלגת כחול לבן עם ארבעה מנדטים בסקרים. "כביכול כחול לבן המפלגה הכי גדולה במזרח התיכון אחרי אסאד", אמר גפני ספק בכעס ספק בהלצה, כשהוא תוקף את ההתנהלות: "אנחנו עבדים שלכם"?, תהה יו"ר דגל ואיים: "אנחנו במחשבה גדולה על השותפות הזאת (בין החרדים לנתניהו א.ק.)".

משה גפני בנימין נתניהו קנסות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד