י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
למרות שאיים עליו ברצח

הבן שהלשין על אביו: "הייתי עושה זאת שוב"

"אני הלשנתי על אבא שלי ואעשה זאת שוב". כך הצהיר צעיר מטקסס שהסגיר את אביו לידי ה-FBI לאחר שזה נטל חלק בפריצה לגבעת הקפיטול לפני 20 יום, זאת למרות שאביו איים כי ירצח אותו אם ילשין עליו

הבן שהלשין על אביו: "הייתי עושה זאת שוב"
משוחח בטלפון. אילוסטרציה צילום: unsplash

צעיר בן 18 ממדינת טקסס בארה"ב הסגיר לידי ה-FBI (אף-בי-איי) את אביו שהתפרע בגבעת הקפיטול ואמר כי הוא יעשה זאת שוב אם יצטרך, "הוא איים עלי, אבל החלטתי לדווח עליו".

ג'קסון רפיט, שאביו גיא רפיט, הואשם בשבוע שעבר בהתפרצות ב-6 בינואר לבניין הקפיטול, אמר לערוץ Fox4 כי הוא פעל מתוך חובה מוסרית.

"זה היה המצפן המוסרי שלי, לעשות את מה שחשבתי שיגן לא רק על משפחתי, אלא גם על אבי עצמו", אמר והצהיר, "הייתי עושה את זה שוב".

רפיט האב, איים על בנו ובתו: "אם תסגירו אותי, אתם בוגדים ואתם יודעים מה קורה לבוגדים, בוגדים נורים".

בנו אמר לערוץ הטלוויזיה, "לקחתי את זה כאיום, אבל מעולם לא חשבתי שהוא יפעל כמו שהוא איים". על פי הדיווח ב'ניו יורק פוסט', רפיט אמר כי אביו הוא חלק מקבוצת מיליציה ימנית קיצונית וכי הוא אימץ דעות יותר ויותר קיצוניות לאורך השנים. הוא היה מודאג ממה שיקרה כאשר רשויות החוק יבואו לעצור את אביו ואמר "המשטרה הייתה יכולה להיכנס לבית בכל זמן, בשעה לא טובה, ללא קשר למצב, ואבי יכול היה לפתוח באש".

הצעיר שהתקשר ל-FBI, אמר, "לא היה רק ​​בגלל שאני חושב שאבי תוקפני, אני חושב שמה שהוא עשה, זה מניפולציה לחשיבה הוא אגרסיבי".

כאשר הרשויות עצרו את אביו ב-15 בינואר, הם מצאו רובה מסוג AR-15 ואקדח, כך עולה מהדיונים בבית המשפט.

הוא עדיין לא הצליח לדבר עם אביו מאז המעצר, אבל ג'קסון אמר שהוא רוצה לדבר, "הייתי אומר שאני מצטער, כי אני לא מרגיש שאני הכנסתי אותו למצב הזה, אבל אני עדיין מרגיש אשם", אמר.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', אב ממדינת טקסס, שנעצר לאחר שהשתתף במהומות הפריצה לקפיטול, איים לירות בילדיו, אם הם יהפכו ל"בוגדים" ויסגירו אותו לאף בי איי.

על פי הדיווח באתר 'דאלאס ניוז', גיא רפיט בן ה-48 סיפר למשפחתו, כי נסע לוושינגטון הבירה, כדי "להגן על המדינה". ותיאר, "לקחתי איתי אקדח והסתערתי על הקפיטול". כשחזר לביתו הוא אמר לבנו שלא ידווח עליו לחוקרים או שהוא "יעשה את מה שהוא יצטרך לעשות".

בנוסף אמר רפיט לבתו, שאם היא תבגוד בו ובמשפחה, הוא "יכניס לה כדור דרך הטלפון שלה". על פי ב'דאלאס ניוז', אשתו של רפיט אמרה לחוקרים כי הוא התווכח על האירוע עם בנו ובתו ואמר להם: "אם תסגירו אותי, אתם בוגדים ואתם יודעים מה קורה לבוגדים, בוגדים נורים".

גבעת הקפיטול FBI טקסס איום ברצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד