י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לקראת ישיבת הממשלה

עימות: בגלל ההישג החרדי - גנץ מעכב את הדיון בהארכת הסגר

לאור ניצחון הגוש החרדי בסאגת החוק להעלאת הקנסות אמש, מאיים הבוקר שר הביטחון גנץ כי עד שלא תוגבר האכיפה בריכוזים החרדים הוא לא ישתתף בישיבת הממשלה | בישיבה הקרובה עתידה הממשלה לדון בהארכת הסגר לאור גלי התחלואה הגבוהים והתפשטות המוטציות השונות

עימות: בגלל ההישג החרדי - גנץ מעכב את הדיון בהארכת הסגר
בני גנץ במליאה צילום: דוברות הכנסת

הכנסת סערה אתמול בערב לאחר שהסיעות החרדיות ניצחו את כחול לבן והצליחו להעביר את הדיון בחוק העלאת הקנסות לידי ועדת החוקה בראשותם ואף הגיעו לסיכומים עם ראש הממשלה לריכוך החוק.

בכחול לבן זועמים על הליכוד שנכנע לחרדים, והבוקר (שלישי) הם מעכבים דיון בממשלה שאמור לאשר את הארכת הסגר לאור המלצת משרד הבריאות שחושש מהתפשטות המוטציות ברחבי המדינה.

בלשכת ראש הממשלה ביקשו לקבל את האישור של בני גנץ לכינוס הממשלה, אלא שהאחרון הבהיר "אם אין הגברת אכיפה - לא תהיה ישיבת ממשלה". גנץ תקף ואמר: "כשהליכוד יפסיקו עם התחמונים ויחליטו לעבור למעשים, אז נכנס את הממשלה. דין בני ברק ובית"ר עלית כדין הרצליה וראשל"צ".

בתוך כך, לפי הסיכום שהגיע אמש ראש הממשלה בין ראשי הסיעות החרדיות ויו"ר הכנסת יריב לוין שנחשף לראשונה ב'בחדרי חרדים', בשעה 13:30 תתכנס ועדת החוקה לאשר את מתווה הקנסות המרוכך לקריאה שנייה ושלישית.

בני גנץ סגר קורונה חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד