ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
אכיפת ההנחיות במוסדות

עימותים בבית שמש, מאה שערים ומודיעין עילית: 11 נעצרו

לפחות שמונה בני אדם נעצרו במהלך עימותים בין כוחות משטרה למפגינים, לאחר ששוטרים פשטו על שכונת מאה שערים בניסיון לאכוף את תקנות הקורונה | עימותים נרשמו גם בעיר בית שמש

עימותים בבית שמש, מאה שערים ומודיעין עילית: 11 נעצרו
העימותים במא"ש צילום: אליסף כהן

כוחות משטרה גדולים פשטו החל משעות הבוקר (שלישי) על מספר מוסדות חינוך בשכונות חרדיות בבית שמש ובמאה שערים. במקום התפתחו עימותים בין מפגינים לכוחות המשטרה.

מהמשטרה נמסר כי "במהלך פעילות כוחות משטרה לאכיפת תקנות הקורונה בעיר בית שמש, החלה התקהלות בשכונת חפציבה של מאות מפרי סדר אשר יידו אבנים וביצים לעבר השוטרים. פעילות האכיפה נמשכת גם בשעה זאת ונרשמו עד כה מספר דו"חות אכיפת תקנות הקורונה"

כאמור, במקביל נרשמים בשעה זו עימותים גם בשכונת מאה שערים על רקע אכיפת תקנות הקורונה במשטרה עדכנו כי הכוחות ממשיכים בפעולות להשבת הסדר בשכונת מאה שערים "תוך שימוש באמצעים לאחר שמפרי הסדר חסמו את הכביש, יידו אבנים וחפצים לעבר הכוחות ולעבר כלי רכב ואף גרמו נזק".

עד כה נעצרו על ידי המשטרה 8 חשודים בהפרת הסדר האלימה והם מועברים לחקירה במשטרה. כוחות המשטרה ממשיכים גם בשעה זאת בפעילות במקום.

גם במודיעין עילית נרשמו הפרות סדר במספר מוקדים אחרי שכוחות משטרה יצאו לסריקות בעיר במטרה לאתר מוסדות הפועלים בניגוד להנחיות.

במהלך אכיפה במבנה בית ספר שפעל בניגוד להנחיות ברחוב נתיבות המשפט התפרעו פעילי הפלג הירושלמי והתעמתו עם הכוחות. 3 נעצרו במקום.

מהמשטרה נמסר: "במהלך פעילות כוחות משטרה לאכיפת תקנות הקורונה בעיר הגיעו עשרות מתקהלים שהחלו להפר את הסדר, לחסום בגופם את ניידות המשטרה ולהתעמת עם השוטרים.
הכוחות פעלו לפיזור המתקהלים והשבת הסדר ועיכבו לחקירה 3 חשודים".

העימותים במא"ש\\צילום: אליסף כהן

 

 

 

עימותים אכיפה מאה שערים בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד