י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
פנו לחברת הסלולר

משרד התקשורת מציג: כך תחסכו מאות שקלים בתקופת הסגר

שגרת הקורונה הביאה עמה שינויים באופן השימוש במכשירי הטלפון, בין היתר בשל הלמידה מרחוק והעבודה מהבית, אשר גורמים לצריכה מוגברת של דקות שיחה בהשוואה לימי שיגרה. משרד התקשורת מסביר כיצד תחסכו כסף

משרד התקשורת מציג: כך תחסכו מאות שקלים בתקופת הסגר
בחדרי חרדים

נוכח העלייה הגבוהה בשימוש בסלולר ובנייח של הצרכנים מהמגזר החרדי עקב הסגר והלמידה מרחוק- משרד התקשורת ביקש לחזור לחדד וליידע את הציבור בדבר חבילות התקשורת שחברות התקשורת מציעות בהתאם לצרכי המשפחה, על ידי בחינה מחודשת של חבילות התקשורת שיכולה לחסוך מאות שקלים למשפחה בתקופת הסגר.

משרד התקשורת קיבל בתקופת משבר הקורונה החלטות שיקלו על הצרכנים, במטרה ליצור הפחתה משמעותית מההוצאה החודשית למשפחה בגין שירותי תקשורת. המשרד ממליץ לציבור לפנות לחברות התקשורת ולהתאים את חבילות השירותים לצרכי המשפחה החדשים, וזאת על מנת למנוע חיובים גבוהים על השימוש בקווים נייחים וניידים בעיקר בתקופות הסגר.

למנויי בזק מוצעות חבילות דקות מורחבות הכוללות בין 3,000 ל-12,000 דקות שיחה ליעדים נייחים וניידים בתעריפים המגלמים הנחה משמעותית לעומת תעריפי דקות החריגה בבזק. על המנויים לבחון את החבילות המוצעות ולבחור את זו המתאימה לצרכיהם.

לאחר מכן, המנויים יכולים לבדוק את מספר הדקות שנוצלו מתוך החבילה המורחבת ולשקול במקרה הצורך מעבר לחבילת דקות מורחבת יותר. המנוי יכול לבדוק את מספר הדקות שנוצלו מתוך החבילה באתר האינטרנט, בשיחת טלפון למוקד או בחשבונית.

לקוח שייבצע חריגה ממספר הדקות המוגדר בחבילה בגובה של 200 ₪ ויותר, ישוייך באופן ישיר לחבילות הדקות המורחבות החדשות אליה הוא משוייך לא יועבר באופן אוטומטי לחבילה מורחבת יותר ויחויב בתעריפי דקות החריגה. יתר מנויי הסלים ומנויים אשר משלמים לפי תקנות התשלומים שהחשבון שלהם בתקופת ההסדר יעלה על 250 ₪, יוכלו לפנות למוקדי החברה ולהיות מחויבים לפי חבילות הדקות המורחבות החדשות. ההסדר צפוי לספק מענה למנויים שצריכת דקות השיחה שלהם.

לקוחות יתר המפעילות הפנים ארציות: בחודש ספטמבר הוחלט לאמץ את ההסדר שנקבע בגל הראשון, לפיו מנוי יחויב לפי החבילה המתאימה ביותר להיקף הדקות שצרך, וזאת בהתאם למדרג החבילות שמציע כל מפעיל. נקבע גם תשלום מפוקח עבור דקת שיחה חורגת מעבר למכסת הדקות המרבית של כל מפעיל, בסך של 2.75 אג' לדקה (כולל מע"מ).

גם התעריפים בטלפונים הניידים עודכנו ויש לפנות לחברות הסלולר ולבדוק תוכניות המותאמות לצרכי כל משפחה ומשפחה.

יצוין, כי הפרסום הזה של משרד התקשורת מגיע לאור פניית סגה"ש אורי מקלב לפני כמה ימים על חבילות הסלולר. רצינו שימשיכו את מה שהיה בסגר הקודם שהחבילות ממשיכות אך הם רק פרסמו הודעה ולא התערבו ברגולציה.

בלשכת סגה"ש מקלב הוסיפו וטענו כי לא ניתן לדרוש היום להתנייד, זהו חצי מענה ולא מענה מושלם. הפרסום חשוב לציבור ואנחנו מודים להם על כך אך זהו לא המענה המקסימאלי, בתקופת הסגר היה צורך להתערב ברגולציה בחברות.

משרד התקשורת הטבות טלפונים כשרים לימודים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד