י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מיזם יוצא דופן

קול קורא: מתארגנת קבוצת משקיעים עבור מיזם יוצא דופן

יצאנו לבדוק עבורכם מהי הדרך הנכונה לבחור השקעה בטוחה ומשתלמת • בשביל זה בדיוק החלטנו לשמוע מה יש לדב וייל מנהל הכספים של חברת 'דקס פריים השקעות' לומר • מוזמנים לשמוע על הפרויקט הגדול שהתחיל באנגליה במסגרת חברה בריטית וכעת מגיע לישראל • פרק 1 בסדרה

קול קורא: מתארגנת קבוצת משקיעים עבור מיזם יוצא דופן
מיזם שיתופי צילום: Unsplash

ש. כולנו מכירים בסביבה הקרובה שלנו אנשי עסקים שפשוט יודעים איך לעשות את זה, וללא הרף הם מצליחים לאתר השקעות מושלמות בכדי למנף את הכסף ולהגדיל את ההון האישי שלהם, למה לנו זה לא קורה?

ת. הסיבה פשוטה מאוד. בעולם שאנו מצויים בו הצלחה דורשת קשרים, יכולות ניהול, אפשרויות מו"מ, גב כלכלי מוצק, אנשי מקצוע מנוסים, ועוד. האזרח הקטן אינו מסוגל ואינו מנסה אפילו לדפוק על אותן דלתות בשביל לנסות ולהצטרף אל אותן השקעות בעלות פוטנציאל ויציבות עסקית. ולכן מה שנשאר לו זה השקעה בכל מיני מיזמים מפוקפקים או מיזמים של יזמים מתחילים, ולכן הרבה מאוד כספי השקעה יורדים לטמיון ומשאירים אותנו בלא כלום.  

ש. מה שונה אצלכם בחברת דקס פריים?

כללי המשחק יכולים להשתנות וההגיון פשוט מאוד, נכון שמצד אחד אנחנו פונים למשקיע הקטן, אבל אנחנו מרכזים אותם ויחד אנחנו הופכים אותם לכוח כלכלי משמעותי, ולכן החברות הגדולות אינם מתעלמות מאתנו. בנוסף לכך, דקס פריים מנוהלת על ידי אנשי מקצוע ותיקים ומשופשפים המתמחים באיתור מיזמים וניהול מו"מ, הקשרים והיכולות שלנו מאפשרים לנו לפתוח דלתות וליצור חיבורים עסקיים עם חברות שהוכיחו כבר הצלחה פיננסית ומציעים מיזמים בעלי פוטנציאל משמעותי, כשכמובן מדובר בחברות שהוכיחו כבר יכולות ניהול ומינוף השקעות במימדים בינלאומיים.

ש. מה בעצם אתם מציעים למשקיע?

ההזדמנות פשוטה וברורה להצטרף ולקחת יחד אתנו חלק בהצלחה, להיות שותפים באותם המיזמים וההשקעות בעלות הסיכוי, המדורגים גבוה על ידי מומחים ואנשי מקצוע, כך שבס"ד תוך מספר שנים יהיה למשקיע סיכוי משמעותי ליטול חלק באקזיטים ובתשואות גבוהות יחד עם אותם משקיעים וחברות בעלות שם.

ש. כמה זמן אתם כבר קיימים בשוק

ת. האמת שהכל התחיל בהשקעה בפרויקט גדול באנגליה במסגרת חברה בריטית, היה לנו שם הצלחה מאוד מרשימה וגדולה, עבדנו שם בשיתוף פעולה עם יזמים מקומיים, רק שמשבר הסאב פריים שפגע קשות בשוק הנדל"ן האנגלי חייב אותנו להמשיך הלאה ולחפש השקעות חדשות. המשקיעים שהיו מאוד מרוצים הם אלו שהמשיכו אתנו בחברה חדשה שנוסדה בארץ ושבס"ד גם שם ראינו ברכה גדולה מאוד וכל מי שהיה אתנו עשה תשואה מאוד מבורכת על ההשקעה, זה מה שהביא אותנו להמשיך הלאה ולהתרחב עוד יותר למיזמים נוספים ולהרחבת מעגל המשקיעים וכך הוקמה חברת דקס פריים השקעות.

ש. ומה קורה עכשיו במסגרת דקס פריים

ת. הצלחנו בס"ד להיכנס בשלב יחסית מוקדם לכמה חברות בענף ההייטק, חברות שעשינו עליהם בדיקה מקיפה ומעמיקה, וזה לבינתיים הוכיח את עצמו שכן שווי אותם החברות זינק מאוד בשנתיים האחרונות, ואנו כמו המשקיעים ממתינים לאקזיט בשנים הקרובות.

ש. אז איך יוצרים אתכם קשר?

ניתן למלא את הטופס הבא, ונציג יחזור אליכם עם כל הפרטים

השקעות אקזיטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד