י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
סער מיהר להגיב

סערה בעקבות הסרטון החדש של נתניהו • צפו

הקמפיינרים של הליכוד הלחיצו את גדעון סער מ'תקווה חדשה', כשהפיקו סרטון בו מציג נתניהו את הישגי מדינת ישראל תחת הכותרת 'כעם אחד'. סער מיהר להגיב: "מי שפילג - לא יוכל לחבר"

סערה בעקבות הסרטון החדש של נתניהו • צפו
בנימין נתניהו צילום: Tomer Neuberg/Flash90

הקמפיינרים בכל המפלגות עובדים במלוא הקיטור, וכמיטב המסורת בבחירות האחרונות, הדבר מתבטא בסרטונים קצרים קליטים ומושחזים.

היום (שלישי) היו אלו הקמפיינרים של הליכוד שהלחיצו את גדעון סער מ'תקווה חדשה', עת הפיקו סרטון בה מציג נתניהו את הישגי מדינת ישראל תחת הכותרת 'כעם אחד'.

נתניהו פתח ואמר: "ייבשנו יחד את הביצות, כעם אחד. התרגשנו יחד בכ"ט בנובמבר, כעם אחד. כעם אחד נלחמנו על המדינה, כעם אחד חוגגים, כעם אחד כואבים. קלטנו יחד עלייה מכל קצוות תבל, כעם אחד הקמנו תעשיית הייטק ומדע מהמפוארות בעולם, שילבנו יחד את כל המגזרים, יהודים וערבים, חילונים וחרדים מוסלמים ונוצרים, דרוזים ובדואים, כולם למדינה אחת".

נתניהו התייחס בנוסף להסכמי השלום, הקורונה והחיסונים: "התרגשנו יחד בשלום עם מצרים וירדן ועכשיו עם איחוד האמירויות בחריין מרוקו וסודן, והיום אנחנו נאבקים כעם אחד נגד הקורונה, וכעם אחד אנחנו הראשונים בעולם להתחסן ואנחנו הראשונים בעולם לנצח אותה".

"יחד נמשיך קדימה, לעוד שלום, לעוד הישגים כלכליים, לעוד הצלחות, והכל כעם אחד" סיכם נתניהו, והצהיר: "אני בנימין נתניהו ואני מתחייב להמשיך להוביל יחד אתכם את מדינת ישראל, כי באחדותנו עצומתנו, ורק יחד נמשיך לנצח".

יו"ר תקווה חדשה המתמודד נגד נתניהו לראשות הממשלה גדעון סער אמר עם פרסום הסרטון: "‏שמח שנתניהו "הבי" סוף סוף את חשיבות האחדות. אחדות היא אכן צו השעה. אך מי שפילג - לא יוכל לחבר. בעוד פחות מחודשיים אזרחי ישראל יבחרו ב"תקווה חדשה" לאחד מחדש את ישראל ולהוביל אותה לעתיד טוב יותר.״"

מפלגת הליכוד ראש הממשלה בנימין נתניהו גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד