ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
יישאר כשר

פרץ מתפטר ותוקף: לא אגרר לקמפיין השנאה

וותיק חברי הכנסת, עמיר פרץ שהנהיג עד לאחרונה את מפלגת 'העבודה', פורש מהכנסת ומהמפלגה בה גדל מאז ומתמיד, זאת לאור דרישתה של היו"ר החדשה מרב מיכאלי לפרוש מממשלת נתניהו. פרץ תוקף במכתב ששיגר אליה: "אין לי כל כוונה להיגרר לקמפיין השנאה שאת מייצרת בימים אלה" | ימשיך לכהן כשר עד לבחירות מטעם 'כחול לבן'

פרץ מתפטר ותוקף: לא אגרר לקמפיין השנאה
עמיר פרץ צילום: Tomer Neuberg/Flash90

בעקבות הדרישה של מירב מיכאלי העומדת בראשות מפלגת 'העבודה', החל מיום ראשון, משרי המפלגה עמיר פרץ ואיציק שמולי להתפטר מתפקידם בממשלה, זאת לאחר שגם הנהלת מפלגת העבודה אישרה את הדרישה, שר הכלכלה עמיר פרץ מתפטר מהכנסת ומהמפלגה שבה גדל עשרות שנים ואף עמד בראשה פעמיים.

עמיר פרץ כבר שהודיע לפני מספר שבועות כי לא יתמודד לכנסת הבאה, הודיע הערב (שלישי) על הפסקת חברותו במפלגת העבודה והתפטרותו מהכנסת. כאשר פרץ ימשיך לכהן כשר, כשהוא נענה לבקשתו של בני גנץ להמשיך לכהן כשר הכלכלה והתעשייה.

פרץ כתב במכתבו ליו"ר מפלגת 'העבודה' מרב מיכאלי: "אין לי כל כוונה להיגרר לקמפיין השנאה שאת מייצרת בימים אלה. מכיוון שהודעתי שאינני מתכוון להיכלל בשום רשימה לכנסת ה- 24, ומאחר ומדובר בממשלת מעבר שכל עזיבה של שר השייך לגוש המרכז –שמאל בממשלה רק מחזקת את גוש הימין, ולכן החלטתי להיענות לבקשתו של ראש הממשלה החלופי ושר הביטחון, בנימין גנץ, ולהמשיך ולמלא את תפקידי כשר הכלכלה והתעשייה".

עוד הוסיף פרץ, "אמשיך לפעול למען מאות אלפי המובטלים במסגרת אחריותי על שירות התעסוקה. למען העצמאים שזקוקים לסיוע ולהיערכות לתכנית השיקום של הימים שאחרי הקורונה. אמשיך להירתם לסייע למפעלים הנמצאים בקשיים, ולעודד הקמת מפעלים חדשים. אני פועל בימים אלה לפרוס כיפה טכנולוגית חזקה ורחבה מעל כל אזורי הפריפריה והמגזר הלא יהודי באמצעות סדרי עדיפויות חדשים אותם קבעתי יחד עם הרשות לחדשנות".

עם התפטרותו של ח"כ עמיר פרץ מהכנסת, ישוב אליה ח"כ לשעבר אילן גילאון ממפלגת 'מרצ', זאת לאחר ששתי המפלגות רצו יחדיו בבחירות האחרונות.

מפלגת העבודה התפטרות מהכנסת עמיר פרץ מרב מיכאלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד