י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לא חוזר על הטעות

חזר קרבי מחו"ל: לפיד שולל חיבורים, מי שמעוניין שיתמזג

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד טס לארה"ב להיפגש עם יועצים פוליטיים לקראת מערכת הבחירות הקרובה, ועם נחיתתו החל לתקוף. למקורביו הבהיר כי הפעם הוא שולל חיבורים פוליטיים בין מפלגתו ומפלגות אחרות. וגם: הקמפיין האנטי חרדי הצפוי לנו

חזר קרבי מחו"ל: לפיד שולל חיבורים, מי שמעוניין שיתמזג
יאיר לפיד צילום: Avshalom Shoshoni/Flash90

8 יום נותרו להגשת הרשימות לכנסת הבאה, ובגוש השמאל הלחץ הולך וגואה, הגוש שהתפרק לרסיסי מפלגות ורשימות יודע כי הוא נדרש לעשות חיבורים, מדובר יהיה במפגני אגו מתרסקים ומתנפצים אל מול חומת אחוז החסימה.

לאור כך הבהיר אתמול (שלישי) יו"ר 'יש עתיד' ח"כ יאיר לפיד, עם חזרתו מארצות הברית, שם נפגש עם יועצים פוליטיים, כי הוא שכבר נכווה בעבר עם החיבור עם בני גנץ גבי אשכנזי ובוגי יעלון תחת המותג 'כחול לבן', שולל חיבורים בבחירות הקרובות.

על פי הדיווח של מיכאל שמש ב'כאן 11', לפיד הבהיר למקורביו כי במרוץ הנוכחי אין חיבורי מפלגות, מי שמעוניין מוזמן להצטרף ולהתמזג אל תוך מפלגת 'יש עתיד'.

עוד הוסיף לפיד כי מתוך אחריות לגוש השמאל, הוא יפעל וידחוף לחיבור אחר בגוש המרכז-שמאל, בין מפלגת העבודה, בראשות יושבת הראש החדשה מרב מיכאלי, ובין מפלגת 'הישראלים' של רון חולדאי.

בתוך כך, דיווחה דפנה ליאל ב'חדשות 12' כי במהלך שהותו של לפיד בארצות הברית, הוא נחשף לסקר מיוחד של המומחה מארק מלמן, ממנו עולה בבירור כי בימים אלה חזק במיוחד הסנטימנט האנטי חרדי. בעיקר בגוש המרכז-שמאל, את תוצאות הסקר נראה ככל הנראה בקמפיין הקרוב.

יצוין כי נתונים דומים עלו אמש גם בסקר של 'חדשות 12', כאשר על פי הסקר אפילו בימין יש רוב נגד ממשלה עם המפלגות החרדיות.

יאיר לפיד יש עתיד בחירות 2021 בחירות לכנסת ה 24

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד