י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לא מצליחים להתרומם

לאור הדשדוש בסקרים: מתח בין ניסנקורן לחולדאי

המפלגה רק הוקמה, וכבר צצים השמועות על מתחים וכעסים בין יו"ר מפלגת 'הישראלים' רון חולדאי, לבין הרכש אותו הביא היישר ממפלגתו של גנץ, שר המשפטים ויו"ר ההסתדרות לשעבר אבי ניסנקורן | 'הישראלים' מכחישים

לאור הדשדוש בסקרים: מתח בין ניסנקורן לחולדאי
אבי ניסנקורן ורון חולדאי צילום: נס הפקות

ראש העיר תל אביב-יפו, רון חולדאי, יודע כנראה למה הוא שומר על משרתו בעירייה, למרות ההצהרות כי הוא עם הזירה המוניציפאלית סיים, לאור ההצלחה המבוששת מלהיצמד אל מפלגתו החדשה 'הישראלים', התפקיד בעירייה בטוח בשבילו עשרות מונים ממושב בכנסת הבאה.

8 ימים לסגירת הרשימות, הסקרים מצדם ממשיכים להתפרסם וחולדאי שהיה בטוח כי הוא המושיע של השמאל, לא מצליח להתרומם ובחלק מהסקרים צמוד לסיפו של אחוז החסימה. גם צירופו של יו"ר ההסתדרות הפופולרי לשעבר, שר המשפטים היוצא, אבי ניסנקורן, לשורות מפלגתו, לא הצליחו להניע את העסק.

על פי הדיווח אמש (שלישי) של מיכאל שמש ב'כאן 11', הרוחות במפלגה סוערות ומתוחות, לקראת החיבורים איתם הם ייאלצו להשלים בצל נקודת הפתיחה הכה נמוכה בסקרים.

ניסנקורן שהיה למלך במשרד המשפטים, חשב אף הוא כי העריקה מכיוונו של גנץ, המושיע לשעבר של השמאל, אל עבר המושיע הנוכחי של השמאל, תשתלם לו. כרגע מתברר, כי מקומו בכנסת הקרובה מוטלת בספק.

בתוך כך, דווח אתמול כי יאיר לפיד ששב מחו"ל לאחר סבב פגישות עם יועצים פוליטיים, הצהיר כי יש עתיד לא תתחבר למפלגות אחרות, אך מנגד הצהיר לפיד כי הוא יפעל לחיבור של חולדאי עם יו"רית 'העבודה' החדשה חברת הכנסת מרב מיכאלי. וזאת בניסיון להציל את גוש השמאל, מרסיסי המפלגות המרכיבות אותו כיום.

רון חולדאי אבי ניסנקורן מפלגת הישראלים בחירות 2021

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד