ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
העימותים ברחובות

"זה מתסכל": ראש העיר הליכודניק נחלץ להגנת החרדים

ראש העיר לוד עו"ד יאיר רביבו התבטא אמש בחריפות נגד תיוג החרדים כציבור בעייתי, ולא חוסך ביקורת ממשטרת ישראל: "הציבור החרדי שקט, איכותי ולא מעורב בפשיעה – מאחל כמוהו לכל ראש עיר"

"זה מתסכל": ראש העיר הליכודניק נחלץ להגנת החרדים
רביבו עם רה"מ נתניהו צילום: באדיבות המצלם

הימים האחרונים היו מהסוערים במערכת היחסים העדינה והמורכבת בין החרדים לבני המגזר הכללי, בני ברק בערה השבוע כמו שהיא לא בערה מאז קום המדינה. הכותרות בכל פינה זעקו נגד המפגינים החרדיים בכלל, והטענות על הפרת הנחיות הקורונה בפרט.

בימים כה טרופים, כשרק היה חסר שגם תתוסף ההסתה הקבועה של מערכות הבחירות, הסתה שאכן התווספה. מרענן לשמוע ולראות את התייצבותו האיתנה של איש הליכוד, ראש עיריית לוד עורך הדין יאיר רביבו, לצד הציבור החרדי.

בראיון אתמול לרשת ב' אמר רביבו: "אני מאחל לכל ראש עיר בישראל ציבור חרדי כמו שאנו קולטים בימים אלה בשכונת 'גני איילון' -אחיסמך החדשה בלוד", תוך שהוא מתייחס למאבקים האלימים בין כוחות המשטרה לנוער ברחובות המגזר החרדי בימים האחרונים בבני ברק, בבית שמש ובירושלים, רביבו הוסיף כי הציבור החרדי הוא "ציבור איכותי ושקט אשר לא מעורב בפשיעה".

לדבריו, "כשאני רואה מאות שוטרים בבני ברק, ירושלים ובית שמש, כאשר בלוד יש חוסר שקט ורכב מתפוצץ תחת בניין מגורים כמו שאירע ביום חמישי האחרון ובנס לא היו אבדות בנפש – זה מתסכל", אמר ראש העיר לוד, עו"ד יאיר רביבו.

עוד הוסיף רביבו: "המשטרה צריכה להתחיל להתמודד ולהפעיל כוח רב מול ארגוני הפשע שכובשים את המדינה מבפנים ומביאים לאסון הבא של ישראל. החרדים אינם האויב, העבריינים בהחלט כן - ובהתאם לכך צריך לפעול ואני בטוח שהמפכ"ל החדש קובי שבתאי יטפל בכך".

רביבו ראש העיר לוד חרדים אחיסמך משטרת ישראל אפליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד