י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"הקב"ה לא חייב לנו כלום"

'בלב שבור ועיניים דומעות': התינוק שאיחד את העם בתפילות, לא שרד

הפוסט הכואב שהעלתה היום (רביעי) אושרית אברג'ל בו היא מודה לעמ"י על התפילות הרבות ומתארת את העצב והכאב אחרי ציפייה 21 שנה לילד שלא הצליח לשרוד, טלטל את כולם | בפוסט שנגע ברבים, היא כתבה בתיאור קורע לב: "חיבקנו אותו חזק ונפרדנו ממנו בכאב, הוא היה רק בשבוע 24 אבל כ"כ ברור וחמוד"

'בלב שבור ועיניים דומעות': התינוק שאיחד את העם בתפילות, לא שרד
תינוק צילום: pixabay

לפני כשבוע פורסם פוסט של הקונדטורית אושרית אברג'ל, בו היא מתארת את המצב הקשה בו היא נמצאת, ואת הבקשה מכלל עם ישראל להתפלל עליה ועל עוברה.

הבקשה המרטיטה של האם שמחכה כל כך הרבה שנים לפרי בטן, גרמה להתעוררות עצומה כאשר רבבות אנשים התחייבו ולקחו על עצמן קבלות טובות ואלפי נשים התאגדו וקבלו להקדים את זמן הדלקת נרות, הפרשות חלה וחיזוקים רבים נוספים, לזכותה. 

אך לדאבון לב, היום (רביעי) היא כתבה פוסט נוסף, בו היא מבשרת על הבשורה המרה בלב שבור ועיניים דומעות, כי הילד שחיכו לו 21 שנה לא הצליח לשרוד.

בפוסט שהעלתה ניכרים תעצומות הנפש של אם יהודייה, המכירה בקשיים ובכאב ומודה שהכל מאיתו ית'.

הדברים המרטיטים של האם האבלה, פשטו במהירות והגיעו לרבים שקיוו יחד איתם וכעת ביכו את החלל והתקווה שנגוזה.

"יהי שם ה' מבורך מעתה ועד עולם", פתחה אושרית בגבורה, "בלב שבור ועיניים דומעות עד כאב, מצטערת לבשר לכם שהלילה איבדנו את הילד שלנו".

אברג'ל ממשיכה לספר בכאב, "הילד שחיכינו לו 21 שנה, העובר המתוק שכל עם ישראל התפללו בשבילו. החזקנו אותו, חיבקנו אותו, חיבקנו אותו חזק ונפרדנו ממנו בכאב. הוא היה רק בשבוע 24 אבל כ"כ ברור וחמוד. שכב לו בשלווה כאילו הלך לישון".

"אנחנו לא יודעים חשבונות שמיים", מדגישה אושרית, "יש דברים שקשים לעיכול ובוודאי שנרצה לשאול שאלות. אבל כשם שאדם מברך על הטובה כך צריך לברך על הרעה".

ממשיכה אושרית וכותבת: "עברנו שעות קשות מאוד, לא קל ללדת ילד ללא חיים. בוודאי יקח זמן להתאושש ולהתאבל על הילד שלנו. אבל זכיתי!! זכיתי ולצידי יש את בעלי, עם אמונה החזקה והביטחון בה' ומעשיו. והוא זה שמחזיק אותנו. משהו שהוא אמר לי: להתפרק מותר! זה בסדר לבכות ולכאוב ולהתאבל! אבל חייבים לזכור שהקב"ה לא חייב לנו כלום".

"קשה לראות את זה עכשיו" כותבת האם בגילוי לב, "אבל אנחנו סומכים עליו בעיניים עצומות".

"והחשוב מכל", כך מדגישה אושרית, "אנו מאמינים באמונה שלימה שכל תפילה או דמעה, קבלה או תרומה למיזם חשוב, לא הולכת ריקם".

לדבריה, "גם בעלי וגם אני קיבלנו בימים אלו אהבה וכוחות עצומים! מכולם! כמה דמעות ירדו בשבוע הזה ורובם היו מהתרגשות להתגייסות שלכם בשבילנו".

מסיימת אושרית וכותבת: "אנחנו רוצים להגיד לכם תודה! ובבקשה אל תפסיקו להאמין בניסים, הם עוד יגיעו, אנחנו בטוחים".


תינוק מוות פוסט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד