י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
משבר הקנסות

כחול לבן מתעקשים; זוהר: "כמו ילדים קטנים"

מתבצרים: אחרי שהחרדים 'התקפלו' ונכנעו למתווה שהציג חה"כ מיקי זוהר, בכחול לבן מתעקשים על המתווה הראשוני, ומאיימים שלא יאשרו את הארכת הסגר | ובינתיים לקראת הישיבה הצפויה, חילופי האשמות בקרב על זהות האשם, בטוויטר

כחול לבן מתעקשים; זוהר: "כמו ילדים קטנים"
ח"כ מיקי זוהר מהליכוד צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

בשעה 16:00 תתכנס מליאת הכנסת לדון בחוק הקנסות שרוכך לדרישת החרדים, בכחול לבן מתעקשים שהחוק יעבור ללא הפשרות שהציבו החרדים ומאיימים כי ימנעו את אישור הסגר הקיים ולא יתנו אפשרות להאריך את הסגר כדרישת משרד הבריאות.

בשעות הקרובות צפויים להתכנס חברי ועדת החוקה כדי לדון בחוק להכנתו לקריאה שנייה ושלישית, לאחר שבמהלך הלילה הגיעו ראשי המפלגות החרדיות נכנעו לראש הממשלה ואפשרו לקבל את מתווה זוהר לסגירת המוסדות בצווי סגירה מיוחדים

בינתיים, בכחול לבן מתבצרים בעמדתם ומסרבים לקבל את הפשרה, הבוקר (רביעי) תקף חה"כ מיקי זוהר את כחול לבן, כשצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "כחול לבן מתנגדים לכל פשרה שמוצעת בעניין חוק הקנסות, הם מוכנים לסכן את בריאותם של כל אזרחי ישראל בשביל קמפיין הבחירות שלהם".

לדבריו, "הליכוד מתעקש על חוק ברור שיכלול קנסות כבדים שיינתנו ע"י קצין משטרה למוסדות חינוך שנפתחים בניגוד להנחיות, ואף צווי סגירה מנהליים במקרה הצורך אחרי מתן הקנס".

בכחול לבן הגיבו לזוהר: "'מיקי- כבוד, כוח, כסף' זוהר מנסה לתחמן כדי להתחנף למפלגות החרדיות, לא יעזור לו", עוד תקפו את זוהר, "הליכוד מתעקש על דילים וויתורים מסכני חיים, אנחנו מתעקשים על אכיפה שוויונית ולא נאפשר המשך של פייק סגר. דין בני ברק כדין הרצליה".

מיקי זוהר לא נותר חייב והגיב להם: "כנראה שאובדן המנדטים חירפן אתכם, זו תגובה של ילדים קטנים.‏יש המון סיבות לרחם עליכם, לא במקרה הזה".

העימות נמשך וכחול לבן השיבו לזוהר: "רחמו אתם על אזרחי ישראל ואפשרו אכיפה שיוויונית. דין גן בראשל״צ כדין גן בבני ברק. מספיק אנשים שילמו בחייהם".

זוהר לא התאפק והשיב גם על זה; "בזמן שכחול לבן מאיימים בביטול הסגר אנחנו מנסים לקדם תקנות שיטילו קנסות כבדים למפירי הנחיות ואף שיהיו צווי סגירה מנהליים במקרה הצורך. ‏אתם מתנגדים לזה ומוכנים ליצור אנרכיה במדינה כדי לקדם את קמפיין הבחירות שלכם. זו בושה וחרפה".

מיקי זוהר הליכוד מפלגת כחול לבן קנסות סגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד