י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בציון המסוגל לפרנסה • צפו

הגרב"מ אזרחי זעק בכאב: "לעשות מאמצים לקיים תורה בחיידרים"

תלמודי התורה הסגורים בריכוזים החרדים זה זמן רב והבל פיהם של תינוקות של בית רבן החסר בעולם, הביאו את ראש הישיבה הגרב"מ אזרחי לזעוק את זעקת התורה דווקא ביום ובציון המסוגל לפרנסה במעמד התפילה של ועד הרבנים לעניני צדקה | ראש הישיבה ציין בדבריו: "ע"י שיפתחו הת"תים לא יצטרכו זהירויות נוספות". צפו בוידאו וגלריה מהמעמד תפילה נורא הוד

הגרב"מ אזרחי זעק בכאב: "לעשות מאמצים לקיים תורה בחיידרים"
תפילת ועד הרבנים לענייני צדקה ברבי יהודה בר אלעאי צילום: דוד כהן

ראש הישיבה הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי חבר מועצת גדולי התורה הגיע אתמול (שלישי) לציון רבי יהודה בר אלעאי בצפון המסוגל לשער הפרנסה שם נערכה תפילה מיוחדת של 'ועד הרבנים לענייני צדקה' ואמירת פרשת המן בפרשת בשלח בהשתתפות הרבנים. 

בדבריו כאב ראש הישיבה את סגירתם של תלמודי התורה לנוכח הסגר, ו'בחדרי חרדים' מביא את עיקרי דבריו שנאמרו בציון לאחר התפילה "יראיו צומחים בחיידרים, כדאי כאן להזכיר את הדברים האלה. שאנחנו מתפללים בכל לב שכל מי שזקוק לפרנסה שיבואו השלוחים לכל אחד ואחד כדי צרכיו. אנחנו יודעים שזה היה במן ובשליו, אנחנו יודעים שגם זה קורה כל יום ויום, שעה שעה".

כאן התייחס ראש הישיבה לנושא החם שעל סדר היום - תלמודי התורה הסגורים וקרא מקירות לבו: "אנחנו גם רוצים שח"ו לא תיפסק התלמוד תורה מישראל ומן החיידרים, צריך לשמור על כל הכללים בוודאי. לשמור על כל הזהירויות בוודאי. אבל לעשות מאמצים שאפשר יהיה תוך כדי שמירת הזהירויות לקיים תורה של החיידרים".   

את דבריו סיים הגרב"מ אזרחי בברכה "שהקב"ה ישמע שוועתנו וימציא פרנסתינו ויעזור לנו לקיים את ההשתדלות שלנו לקיים תורה בכל החיידרים בכל עת ובכל שעה, כדי שעל ידי כך לא יצטרכו לזהירויות מיוחדות"

"ויחזור עולם לתיקונו, והמגפה נעצרה - שתיעצר המגפה ושלא תבוא שום מחלה לכלל ישראל ולא יהיו בעיות של פרנסה, זה אנחנו מתפללים בעזר ה' יתברך". סיים הגרב"מ את דבריו.  

הרב ברוך מרדכי אזרחי רבי יהודה בר אלעאי תלמודי תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד