י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"הילדה מסתובבת ברחוב"

נזקי המגיפה הרוחנית: "הילדים מסתובבים ברחוב, הקורונה הרסה לי את המשפחה""

עד לפני שנה היינו משפחה מושלמת כמו בסיפורים. היום, אחרי שנה של קורונה, המשפחה שלי מפורקת ואני אבודה לגמרי. בואו נזעק להשם שישמור על הילדים שלנו

נזקי המגיפה הרוחנית: "הילדים מסתובבים ברחוב, הקורונה הרסה לי את המשפחה""
נוער מתמודד צילום: unsplash

שלום, שמי רחלי, אני אמא לחמישה ילדים, אבודה ומותשת נפשית. לפני שנה היינו המשפחה המושלמת הזו מהסיפורים, בעלי אברך יקר לומד בכולל נחשב, ב"ה יש לי עבודה טובה במחשבים וחמשת הילדים שלנו לומדים במסגרות איכותיות וטובות מהשורה הראשונה. אבל השנה האחרונה שינתה את החיים של כולנו, והפכה אותנו למשפחה אומללה שמחפשת ישועה.

הצטרפו לתפילת זעקה על הנזקים הרוחניים העצומים של הקורונה>>>

בהתחלה, כשהופסקו הלימודים בישיבה הקטנה של ביני, חשבנו שזה לא רע. הוא קבע חברותא עם בחור מהשכונה, ובשאר הזמן עזר בבית ושיחק עם הקטנים. זה היה נראה כמו הסדר זמני נוח, חשבנו שזה לזמן קצר. אחרי שלושה שבועות גילינו שהסדר החברותא אינו פעיל כבר למעלה משבוע, ובלי ששמנו לב הבן-יקיר שלנו מסתובב ברחובות שעות ארוכות מאד ביום. כשעלינו על זה, זה כבר היה קצת מאוחר. הוא היה עמוק עמוק בסרטים ובספרים שמעולם לא חשבנו שייחשף אליהם.

הרגשנו מצוקה גדולה, לא ידענו מה נוכל לעשות כדי להחזיר אותו למוטב, ואז נחתה עלינו הצרה השנייה. קיבלנו טלפון מהמחנכת של אסתי בכיתה ז׳, שהיא ראתה אותה מסתובבת עם שתי בנות שמאד מאד לא מתאימות לרוח הבית ובית הספר. לא האמנו עליה. אסתי? אסתי שלנו? הגדולה שלנו שעוזרת בבית בלי סוף, מטפלת באחים ומצטיינת בלימודים? נכון, ידענו שקצת קשה לה עם העובדה שאין לימודים מסודרים בבית הספר. ידענו שהיא שונאת את מערכת הטלפונים ומרבה להיעדר מהשיעורים שם. אבל להסתובב בחברה לא טובה? מתי זה בכלל עלה על דעתה?

הצטרפו לתפילת זעקה על הנזקים הרוחניים העצומים של הקורונה>>>

עולמנו חרב עלינו. שני הילדים היקרים שלנו - אינם הולכים בדרך בה חינכנו אותם, ומסתירים מאיתנו מצוקה נפשית ובלבול גדול. הקורונה הכריעה את מצבם הנפשי והחברתי, והם הידרדרו למקומות שלא שיערנו.

החלטתי שאני עוצרת הכל, לקחתי חופשה ללא תשלום מהעבודה ומקדישה את החיים שלי להצלת הבית שלי. בימים שאנשים חוששים מאובדן פרנסה ונגיף שמשתולל, אני חוששת לאבד את הדבר היקר לי מכל - את הנפש של הילדים שלי. אעשה הכל כדי להחזיר אותם אלינו, אלחם ביחד עם בעלי כדי שהמשפחה שלנו תשוב לתפארתה כמו בימים שלפני הקורונה.

סיפור זה הוא אחד מיני רבים שהגיעו לפתחינו ברשת הכוללים ‘רינה של תורה׳. משפחות רבות נמצאות במצוקה רוחנית גדולה. בימים שבחוץ משתולל נגיף מסוכן, כשמצב התחלואה בקרבנו איום והסכנה נוראה לילדים רכים, הורה מרן שר התורה שליט"א לראשי הכולל להתאסף במעונו לתפילה וזעקה מיוחדת לפני שוכן מעונה שיצילנו מסכנות הזמן מהתחלואה המפחידה ומהסכנה הרוחנית העצומה.

מעמד התפילה והזעקה יתקיים ביום ט"ו בשבט יום המסוגל לתפילה על פירותינו פירות האילן - בסדר תפילה ותחינה, סליחות לתחלואי ילדים ר"ל והזכרה פרטית לסגולה ושמירה מכל נזק ומכאוב. מרן שליט"א יעתיר בתחנונים כשאיתו גיבורי תורה ועמליה, לומדי כוללי ׳רינה של תורה׳ בנשיאותו, אחרי שעות של לימוד ברצף ובתענית דיבור.

הצטרפו עכשיו. למענכם, למען ילדיכם ולמען חיי כולנו.

הצטרפו לתפילת זעקה על הנזקים הרוחניים העצומים של הקורונה>>>

רינה של תורה רוחניות נזק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד