י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בעקבות המוטציות

נתניהו: הסגר בישראל יוארך - כולל בגבולות

במהלך סיור בשדרות אמר ראש הממשלה כי בוודאות הסגר יוארך בזמן נוסף בגלל המוטציות המתפשטות בישראל. נתניהו הבהיר כי גם השמיים והגבולות יוסיפו להיות נעולים. נתניהו קרא לכחול לבן לתמוך בהארכת הסגר ולא לעשות בו שימוש פוליטי

נתניהו: הסגר בישראל יוארך - כולל בגבולות
בנימין נתניהו עם מסכה צילום: מארק ישראל סאלם, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (רביעי) להארכת הסגר הכללי על המדינה כולל העוצר על הטיסות הנכנסות והיוצאות לישראל, כשהוא קורא לכחול לבן לא לעשות בו שימוש פוליטית.

"אנו מגנים על עצמנו בפני המוטציה. המוטציה הבריטית משתוללת בעולם והיא גם נכנסה לישראל", אמר ראש הממשלה במהלך סיור בשדרות. "אנחנו הצלחנו לבלום אותה, אנחנו צריכים להוריד אותה ולהבטיח שלא יכנסו מוטציות חדשות שאנחנו אפילו לא מכירים", הוסיף.

נתניהו הודיע על כינוס הממשלה מחר במטרה להאריך את הסגר: "לשם כך קבענו שני דברים: אחד - סגר. אני אכנס מחר את הממשלה ואני אעביר את הצעת משרד הבריאות לממשלה להארכת הסגר, נחליט לפי רמת התחלואה כמה זמן".

"הדבר השני", ציין נתניהו, "אנחנו נאריך את איטום הגבולות שלנו. אנחנו הראשונים בעולם לסגור את הגבולות ולא לאפשר לשום טיסות מסחריות להיכנס למדינת ישראל. אני אוסיף לכך עכשיו את ניתוק הגישות היבשתיות כולל כבישי הירדן", כשהוא מתייחס לפרצה דרכה ניתן להיכנס לארץ דרך ירדן.

גם על התוכנית הכלכלית שהציג אמר ראש הממשלה; "הבאנו תכנית כלכלית לעזור גם לעסקים וגם לאזרחים, אני מצפה מכולם לשים את הפוליטיקה בצד ולהתגייס כאיש אחד, גם לצעדים הבריאותיים שאנחנו צריכים לעשות וגם לצעדים הכלכליים".

ראש הממשלה התייחס ליום השואה הבין-לאומי שחל היום וכיוון זאת לאיום האיראני: "ביום השואה הבינלאומי אני מבקש להדגיש שהמדיניות שאני מוביל ברורה: אנחנו לא נאפשר לאיראן להתחמש בנשק גרעיני. אני אומר את זה לאויבים וידידים כאחד, זאת המשימה העליונה שלנו, לשמור על החיים כאן, לשמור על החיים של המדינה שלנו".

בנימין נתניהו סגר קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד