ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
הצעיר מוכר למשטרה

החשוד בהצתת האוטובוס בב"ב: "שונאים שאני מצלם"

הוארך בחמישה ימים מעצרו של אחד החשודים בהצתת האוטובוס בבני ברק בלילה שבין ראשון לשני | השופטת: "מדובר באירוע חמור מאוד שרק תחילתו יכול להיות מובן, אולם סופו מי ישורנו"

החשוד בהצתת האוטובוס בב"ב: "שונאים שאני מצלם"
האוטובוס בוער צילום: ב.ג.

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (רביעי) בחמישה ימים את מעצרו של אחד החשודים בהצתת האוטובוס בבני ברק בלילה שבין ראשון לשני.

אתמול (שלישי), הוא הסגיר את עצמו החשוד למשטרה במהלך כתבה ששודרה ב'ערוץ 13'. השופטת ענת יהב אמרה בהחלטתה להאריך את מעצרו של הצעיר כי "מדובר באירוע חמור מאוד שרק תחילתו יכול להיות מובן, אולם סופו מי ישורנו".

מנגד, הצעיר, תושב שכונת רמת אלחנן בבני ברק, טען כי אין לו שום קשר להצתה. הוא אמר במהלך הדיון כי הוא נכח במקום לצורך תיעוד האירועים. "בכל הפגנה אני מתעד את הבלגן. אם אני חס ושלום הייתי עושה משהו, לא הייתי מתעד. תיעדתי גם באירוע הזה. אנשים בבני ברק שונאים אני מצלם".

לדברי הצעיר, "רואים בכל המצלמות שאנשים צילמו את מי ששרף. בשום מקום לא רואים אותי. אני יכול להביא מאה עדים מההפגנה שיעידו שלא עשיתי כלום חוץ מלצלם. הרבה מהחרדים בבני ברק שונאים אותי כי אני מצלם שם".

השופטת לא קיבלה את הטענות והאריכה את מעצרו: "במקרה זה אמנם לא היו נפגעים בגוף, מה שלא ניתן לומר על נפגעים בנפש שכן האוטובוס של הנהג הוצת כליל תוך כדי התנהגות ברוטלית של כל מי שהיה בסמוך".

עורכת דינו של הצעיר אמרה בבית המשפט כי "מדובר בחשוד שמוכר למשטרה לא בגלל עברו הפלילי, אלא בגלל השתתפותו בהפגנות בעת האחרונה, וגם לפני שנה", לדבריה, "הצעיר נוהג לתעד תדיר אירועים שונים ואף שולח את החומרים לכלי התקשורת - מה שלא מוצא חן בעיני המשטרה".

רמת אלחנן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד