י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
נמאס להם

הפר את הסגר 7 פעמים וייקנס ביותר מ-35 אלף דולר 

משרד הבריאות בטייוואן קנס את האיש במיליון דולר מקומיים - כ- 35,700 דולר אמריקאי - בגין הפרת החוק המיוחד של הסגר. גורמים רשמיים אמרו כי בגלל הפרותיו הרבות, האיש לא יקבל את הקצבה היומית עבור שהייה בהסגר

הפר את הסגר 7 פעמים וייקנס ביותר מ-35 אלף דולר 
מביט בחלון צילום: Unsplash

גבר שנתפס מפר את הסגר בטייוואן בפעם השביעית אמר לפקיד ממשלתי כי הוא היה צריך לקנות אוכל, על פי הדיווחים בטייוואן, הגבר נקנס בסכום של 35,700 דולר לאחר שבע הפרות תוך שלושה ימים בלבד.

איש העסקים האלמוני, המתגורר בטאיצ'ונג שבמרכז טייוואן, חזר מסין ב ף-21 בינואר ונדרש להיכנס לבידוד של 14 יום בבניין קהילתי, כך דיווחה ערוץ החדשות של טייוואן. מנהל הבניין הזהיר אותו לא לעזוב את המקום, אך הוא סירב להישמע לאזהרה ויצא שוב ושוב והמשיך להפר את הכללים.

במקום זאת, האיש החליט לעזוב את ביתו שבע פעמים בשלושה ימים כדי לבצע סידורים למרות שהוזהר על ידי אנשי האבטחה של הבניין, האיש יאלץ לשלם 3000 דולר מקומיים ליום עבור המשך שהייה במרכז.

ביום שני קנס משרד הבריאות את האיש בבמיליון דולר מקומיים - כ- 35,700 דולר אמריקאי - בגין הפרת החוק המיוחד של הסגר. גורמים רשמיים אמרו כי בגלל הפרותיו הרבות האיש לא יקבל את הקצבה היומית של מקומי $ 1,000 עבור שהייה בהסגר.

קורונה סגר טייואן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד