ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
התלמידים נמלטו

'חיידרים' נסגרו בב"ב ובי-ם; המלמד: "חינוך מיוחד"

המשטרה ממשיכה לבצע אכיפה כנגד מוסדות חינוך הפועלים בניגוד לתקנות. בפשיטה על תלמוד תורה של 'הפלג' ברחוב מלצר בבני ברק נמצאו תלמידים רבים, נרשם קנס בסך 5,000 ש"ח לצד דרישה לפזר את ההתקהלות

'חיידרים' נסגרו בב"ב ובי-ם; המלמד: "חינוך מיוחד"
אכיפת הנחיות הקורונה צילום: דוברות המשטרה

בצל הסערה סביב חוק הקנסות, המשטרה ממשיכה לבצע אכיפה כנגד מוסדות חינוך הפועלים בניגוד לתקנות. כך, שוטרים שפשטו היום על תלמוד תורה של 'הפלג הירושלמי', גילו במקום תלמידים רבים.

מהמשטרה נמסר כי במהלך הימים האחרונים התקבלו מספר רב של דיווחים בדבר מוסד חינוכי ברחוב מלצר בעיר בני ברק, הפועל עפ"י החשד בניגוד להנחיות. "עם קבלת הדיווחים", נמסר מהמשטרה, "ערכו שוטרי התחנה ביקורות במקום, כאשר במרבית המקרים נמצא המקום סגור, למעט שני מקרים בהם אותר פתוח ובוצעה אכיפה בהתאם".

כאמור הבוקר התקבל למשטרה דיווח נוסף על היותו של המוסד פתוח, ועם הגעת השוטרים למקום אתרו פעילות אסורה ולפיכך נרשם קנס בסך 5,000 ש"ח לצד דרישה לפזר את ההתקהלות.

מהמשטרה נמסר: "אנו קוראים לציבור להישמע להנחיות שהנן הנחיות מצילות חיים ולמען בריאות הציבור".

בד בבד, כוחות המשטרה שפעלו במהלך היום בשכונת רמת שלמה בירושלים, איתרו בית כנסת פועל ובקומתו התחתונה נמצא כי הוא משמש כמקום לימוד לצעירים כבני 15-13. במקום ממאן עשרות תלמידים שהחלו נמלטים מדלת צדדית.

בתחקור שביצעו השוטרים למורה, הוא מסר כי הנו מורה ל"חינוך מיוחד" ואף הציג אישור לכך. אלא, שלשוטרים התברר כי האישור תקף לגבי מוסד בכתובת אחרת. כנגד המורה נרשם דו"ח בגין הפרת התקנות.

קורונה אכיפה ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד